رویداد‌های خبری روز چهارشنبه ۲۲ شهریور در آذربایجان غربی

رویداد‌هایی که امروز ۲۲ شهریور ماه در آذربایجان غربی خبری می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛پس از پایان رقابت های دور نخست بخش بانوان چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در حسینیه ثارالله ارومیه، از صبح امروز بخش دوم در رقابت های حفظ، قرائت و ترتیل آغاز می شود و شرکت کنندگان در این بخش ها با هم به رقابت می پردازند.
این رقابت ها که در بخش بانوان از یکشنبه این هفته آغاز شده، یکشنبه هفته آینده /26 شهریورماه جاری/ به پایان می رسد.
امروز همچنین رقابت های والیبال لیگ دسته یک جوانان کشور با برگزاری دیدارهای رده بندی و نهایی در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه به پایان می رسد.
در دیدارهای امروز از ساعت 10 تیم های گلستان و توابع تهران در مسابقه رده بندی و تیم های آذربایجان غربی با تهران در دیدار فینال به مصاف هم می روند.
دیروز /سه شنبه/ تیم های آذربایجان غربی و تهران به ترتیب با نتایج سه بر صفر و سه بر 2 از سد تیم های توابع تهران و گلستان گذشتند.
پیشتر و در مرحله مقدماتی، تیم آذربایجان غربی با نتیجه سه بر یک از سد تهران گذشته و تیم گلستان نیز با همین نتیجه توابع تهران را مغلوب کرده بود.
جشنواره انگور نیز که از 16 شهریوردر ارومیه آغاز شده و برنامه های مختلف فرهنگی در آن به اجرا در می آید، امروز نیز در دهکده گردشگری چی چست این شهر ادامه می یابد؛ جشنواره انگور 24 شهریور به کار خود پایان می دهد.
امروز /چهارشنبه/ همچنین جشنواره انگور سیاه سردشت در این شهرستان برگزار می شود.
سردشت از جمله تولیدکنندگان اصلی انگور سیاه به شمار می رود.

انتهای پیام/م

رویدادهای خبری امروز چهارشنبه 22 شهریور در آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.