مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس خبر داد؛

تشكيل کمپین تخصصی صادرات «شما هم می‌توانید صادرات کنید»

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از تشکیل کمپین تخصصی صادرات، با حضور مدیران واحد‌های تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ شاهپور قنبری مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در نخستین جلسه کمپین صادراتی با عنوان «شما هم می‌توانید صادرات کنید» با اشاره به تقویت صادرات واحد‌های صنعتی گفت: یکی از راهبرد‌های حرکت به‌سوی تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، تقویت و توسعه صادرات غیرنفتی است.

وی بابیان اینکه بر اساس هدف‌گذاری انجام‌شده در سطح وزارت صنعت، معدن و تجارت تا پایان سال برنامه‌ریزی برای افزایش صادرات غیرنفتی صنایع کوچک به میزان ۲ میلیارد دلار به سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران محول شده، افزود: بر این اساس سهم صادرات صنایع کوچک استان فارس بیش از ۱۸۳ میلیون دلار پیش‌بینی‌شده است.

قنبری ادامه داد: با توجه به ظرفیت‌های موجود در استان فارس و وجود ظرفیت‌های صنعتی و فعالیت کنسرسیوم‌ها و تشکل‌های صادراتی دستیابی به این هدف امکان‌پذیر است.

وی با اشاره به برگزاری کمپین تخصصی صادرات در استان بیان کرد: این کمپین با حمایت سازمان توسعه تجارت، صندوق ضمانت صادرات، سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و همکاری شرکت زودل، در استان تشکیل می‌شود.

قنبری اظهار داشت: برگزاری کمپین تخصصی صادرات، باهدف همکاری بخش خصوصی و دولت در استان و در راستای تقویت صادرات، انجام‌شده است.

نماینده شرکت زودل به‌عنوان مجری تشکیل کمپین صادراتی گفت: کمپین تخصصی صادرات با عنوان «شما هم می‌توانید صادرات کنید» با حمایت سازمان توسعه تجارت ایران، صندوق ضمانت صادرات ایران، سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی و بانک توسعه صادرات ایران، توسط زودل در سراسر کشور راه‌اندازی شده تا فرصت صادرات بدون دغدغه را به تولیدکنندگان و یا توزیع‌کنندگان علاقه‌مند به صادرات آموزش داده و با اطلاعات لازم در این زمینه آشنا کند.

وی افزود: این کمپین تخصصی، از ۱۵ مردادماه سال جاری با موضوع‌های راهکار‌های صادرات آسان، خدمات پولی و بانکی، بیمه‌نامه صادراتی، موانع تجارت بین‌المللی، خطوط اعتباری صادراتی و بازاریابی بین‌المللی آغاز به کارکرده است.
انتهای پیام/ر

کمپین تخصصی صادرات «شما هم می‌توانید صادرات کنید»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.