رئیس هیأت تنیس روی میز استان سمنان:

شاهرود میزبان مسابقات تنیس روی میز انتخابی استان سمنان

مسابقات تنیس روی میز انتخابی استان سمنان در رده نوجوانان و جوانان به میزبانی شاهرود در بخش آقایان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ محمد قرایی‌پور رئیس هیأت تنیس روی میز استان سمنان گفت: هم‌اکنون نونهالان سمنانی در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ساری با رقبای خود در حال رقابت هستند.


وی با تأکید بر اینکه فدراسیون نگاه ویژه‌ای به جریان استعدادیابی دارد، افزود: مردادماه که مجمع سالانه هیأت تنیس روی میز استان با حضور رئیس فدراسیون برگزار شد، تصمیمات خوبی در بحث استعدادیابی گرفته شد.


رئیس هیأت تنیس روی میز استان سمنان با بیان اینکه یک مربی بازیکن‌ساز هم تا پایان سال ۹۶ از فدراسیون به استان دعوت می‌شود، تصریح کرد: از این طریق استعدادها در شهرستان‌های سراسر استان شناسایی و در یک مکان مشخص زیرنظر مربی بازیکن ساز پرورش داده می‌شوند.


قرایی‌پور با اشاره به اینکه شاهرود میزبان مسابقات تنیس روی میز انتخابی استان سمنان در رده نوجوانان و جوانان است، افزود: این رقابت‌ها ۲۳ و ۲۴ شهریورماه در بخش آقایان برگزار می‌شود.


رئیس هیأت تنیس روی میز استان سمنان با تأکید بر اینکه مسابقات قهرمانی کشور ۱۴ مهرماه به میزبانی قزوین برگزار می‌شود گفت: هدف ما، کسب مدال‌های رنگارنگ در مسابقات قهرمانی کشور است.


انتهای پیام/ م


مسابقات انتخابی استان سمنان به میزبانی شاهرود برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.