لحظه به لحظه با بورس:

صعود شاخص در آخرین روز معاملات

شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با رشد 59.54 واحدی به پله 83 هزار و 523 واحدی رسید.

صعود شاخص در آخرین روز بازاربه گزارش خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص بورس و اوراق بهادار در آغاز معاملات با رشد ۳۹.۳۴ واحدی به پله ۸۳ هزار و ۵۰۳ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۱۸۶ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۹۵ میلیون ریال سهم طی ۱۰ هزار نوبت معاملاتی است.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز فارس، خساپا، کگل، خودرو با روند صعودی و نماد فولاد، پاکشو، فملی با روند صعودی کار خود را آغاز کرد.

شاخص کل فرابورس در آغاز با ۲۰.۱ واحد کاهش به پله ۹۴۲ هزار و ۵۰ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات ۲۲۲ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۳۵ میلیون سهم طی ۹ هزار نوبت معاملاتی است.

شاخص در پله ۸۳ هزار واحدی ایستاد

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۲ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۵۱۱ میلیون ریال سهم طی ۴۵ هزار نوبت معاملاتی است.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز شبندر، شتران، آپ، فارس، شپنا با روند صعودی و نماد رمپنا، فملی با روند صعودی کار خود را به جریان انداخت.

شاخص کل فرابورس در جریان با ۱ واحد رشد به پله ۹۴۴ هزار و ۷۰ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات ۱ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۱۶۴ میلیون سهم طی ۳۵ هزار نوبت معاملاتی است.

ارزش معاملات از 2 میلیارد ریال فراتر رفت

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از 2 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن 588 میلیون ریال سهم طی 51 هزار نوبت معاملاتی است.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز شبندر، شتران، آپ، فارس با روند صعودی و نماد رمپنا، فملی، وبملت با روند نزولی کار خود را به پایان رساند.

شاخص کل فرابورس در پایان معاملات با 60 واحد رشد به پله 944 هزار و 30 واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات 1 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن 217 میلیون سهم طی 40 هزار نوبت معاملاتی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار