نماینده ولی فقیه در استان فارس خبر داد؛

فصل شیدایی به توسعه حرکت احمدبن‌موسی(ع) بپردازد

نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: دوستان هنرمند حرکت احمد بن موسی (ع) را در این نمایش توسعه دهند تا مکملی برای فصل شیدایی باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ آیت‌الله اسدالله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس در بازدید از نمایش فصل شیدایی گفت: این نمایش به همه هنرمندان و ایرانیان مشتاق هنر ثابت کرد که می‌توان هنر را در خدمت ارزش‌ها فراخواند.

وی با بیان اینکه سایر فصول این برنامه که در دیگر استان‌ها به مرحله اجرا گذاشتند با فاصله لازم در این جا نیز به اجرا بگذارند، افزود: این هنرمندان به برکت انقلاب اسلامی هنر متعهد را به جامعه نشان و هنر را از خدمت ابتذال نجات دادند.

آیت‌الله ایمانی بیان کرد: برخی خیال می‌کردند هنر پیوسته با ابتذال عجین است اما کاری که هنرمندان در این نمایش انجام دادند و استقبال مردم بازگوکننده این نکته است که هرجا هنر در خدمت ارزشی باشد و با ارزش‌ها تبلور پیدا کند، از آن استقبال می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان فارس تصریح کرد: هنرمندان این نمایش باید حرکت حضرت احمد بن موسی (ع) را توسعه و به صورت دقیق و کامل‌تر مکمل فصل شیدایی قرار دهند چراکه اینجا بیت‌الغزل شیراز احمد بن موسی و حرم اهل بیت (ع) است و باید به این نکته توجه بیشتری شود.
انتهای پیام/ر

فصل شیدایی نشان داد هنر مختص ابتذال نیست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.