معاون آموزشی جهاد دانشگاهی لرستان:

برگزاری آزمون ارزشیابی توانمندسازی آموزشیاران نهضت سوادآموزی لرستان

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی لرستان از آغاز آزمون ارزشیابی توانمندسازی آموزشیاران نهضت سوادآموزی با شرکت شش هزار و ۵۰ نفر ۲۵ شهریورماه جاری در استان خبر داد

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  عبدی‌پور، معاون آموزشی جهاد دانشگاهی لرستان، سه‌شنبه، ۲۱ شهریورماه در جمع خبرنگاران، گفت: آزمون ارزشیابی توانمندسازی آموزشیاران نهضت سوادآموزی هم‌زمان با سراسر کشور از ۲۵ شهریور در استان لرستان شروع می‌شود.

وی با بیان این‌که این آزمون در سطح بین ۶۷ هزار آموزشیار برگزار می‌شود، گفت: شرکت‌کنندگان در استان حدود ۶۰۵۰ نفر هستند که ۹ درصد آموزشیاران متقاضی آزمون کشور را تشکیل می‌دهند.

عبدی‌پور با اشاره به این‌که آزمون در سطح ۹ شهرستان برگزار می‌شود، افزود: در سایر شهرستان‌ها امکانات لازم جهت برگزاری آزمون مجازی وجود ندارد.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی لرستان گفت: زمان برگزاری آزمون در شهرستان‌ها متفاوت بوده و از ۲ تا ۱۲ روز متغیر است.
وی تعداد سؤالات را ۱۰۰ سؤال عنوان کرد و گفت: ۳۰ سؤال عمومی و ۷۰ سؤال تخصصی است و شرط قبولی در آزمون کسب نمره ۶۰ از ۱۰۰ است که نمره منفی ندارد.

عبدی‌پور با بیان این‌که فراگیران می‌توانند از طریق سامانه www.imooc.ir نسبت به انتخاب محل و زمان آزمون خود اقدام کنند، ادامه داد: زمان و مکان ثبت شده قابلیت ویرایش ندارند، درخواست می‌شود هنگام ثبت‌نام به آدرس محل آزمون توجه کنند و ضمن یادداشت شماره تلفن مرکز آزمون خود در صورتی‌که سؤالی در رابطه با آزمون داشتند با مرکز آزمون خود تماس بگیرند.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی لرستان گفت: در پایان آزمون گواهی گذراندن دوره ۱۲۶ ساعته برای شرکت‌کنندگان از سوی جهاد دانشگاهی صادر می‌شود.

وی با بیان این‌که بعد از ۴۸ ساعت نتایج آزمون اعلام می‌شوند، افزود: کسانی‌که نمره قبولی را کسب نکرده و یا شرکت نداشته‌اند از آنان آزمون مجدد گرفته می‌شود که متعاقباً زمان و مکان آن اعلام می‌شود.

عبدی‌پور از شرکت‌کنندگان درخواست کرد روز آزمون مدارک شناسایی معتبر به همراه داشته باشند در غیر این‌صورت از آنان امتحان گرفته نمی‌شود.

انتهای پیام /د

شرکت ۶ هزار لرستانی در آزمون ارزشیابی توانمندسازی آموزشیاران نهضت سوادآموزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار