جشنواره «کتاب سال سبک زندگی» آغاز به کار کرد

جشنواره «کتاب سال سبک زندگی ایرانی- اسلامی» با حضور دبیر اجرایی جشنواره آغاز به کار کرد.

به گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی جشنواره کتاب سال سبک زندگی؛ جشنواره «کتاب سال سبک زندگی» با حضور جمعی از مسئولین دبیرخانه از جمله حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا فجری دبیر اجرایی جشنواره، امیر بیات معاونت اجرایی، مبین دودانگی مدیر روابط عمومی، نفیسه شاهی نوری مدیر مشارکت‌ها و مهتاب امامی سرپرست دبیرخانه آغار به کار کرد.

سبک زندگی به‌ عنوان یکی از مهم‌ترین مسائل مورد اهتمام فعالان، نخبگان و مدیران فرهنگی کشور خصوصا مقام معظم رهبری است چرا که از عرصه‌های جدی جامعه‌سازی و تمدن‌سازی و از مهم‌ترین عوامل حفظ و ارتقای هویت یک ملت به شمار می‌رود. این دو جنبه باعث شده تا تهاجم فرهنگی دشمن بیشتر به این عرصه منعطف شود.

به همین جهت «جشنواره کتاب سال سبک زندگی» پس از تصویب در شورای راهبری قطب‌های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به عنوان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ترویجی- پژوهشی میزکار تخصصی سبک زندگی اسلامی، با اهداف ذیل برگزار خواهد شد:

۱. جهت دهی پژوهش‌های حوزوی و دانشگاهی به سوی نیازهای پژوهشی در حوزه سبک زندگی

۲. اهتمام به نوآوری در تولیدات علمی در حوزه سبک زندگی

۳. تقویت فرهنگ رقابت علمی سالم در میان پژوهشگران حوزوی و دانشگاهی

اختتامیه «جشنواره کتاب سال سبک زندگی» در روز ولادت حضرت زهرا (س) برگزار می‌شود و در پایان مراسم به برگزیدگان علاوه بر سمبل سبک زندگی اسلامی، هدایای ارزنده‌ای تقدیم خواهد شد.

 

انتهای پیام/

برگزای اختتامیه جشنواره کتاب سال سبک زندگی در روز ولادت حضرت زهرا(س)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار