مهاباد؛

اجرای 783 کیلومتر شبکه گاز طبیعی در آذربایجان غربی در6 ماهه امسال

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی گفت: امسال 783 کیلومتر خط انتقال و شبکه گاز طبیعی در استان اجرا و 10 هزار انشعاب جدید گاز در استان نصب شده است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد  ، علیرضا شیخی در این خصوص افزود: 13 هزار و 400 واحد مسکونی از ابتدای سال جاری تاکنون در آذربایجان غربی به شبکه گازرسانی کشور متصل شده که دستاوردی بی نظیر برای مدتی کمتر از 6 ماه در استان به شمار می رود.


وی اضافه کرد: در صورت همکاری نهادها و دستگاه های اجرایی و تامین به موقع اعتبارات، سرعت گازرسانی به روستاها در آذربایجان غربی بیش از این نیز خواهد بود و روستاهای بیشتری صاحب گاز طبیعی می شود.


وی اظهار کرد: روند گازرسانی به روستاها در استان با جدیت در حال انجام بوده و هشت هزار و 650 انشعاب از 10 هزار انشعاب نصب شده در استان از ابتدای سال تاکنون مربوط به بخش روستایی است.


مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی بیان کرد: در هفته دولت امسال 50 روستای استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند و عملیات گازرسانی به 79 روستای دیگر آغاز شد.


شیخی گفت: برای بهره مندی این 50 روستا از نعمت گاز طبیعی 370 میلیارد ریال هزینه شده است.


وی افزود: برای آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به 79 روستای استان نیز اعتبار 580 میلیارد ریالی در نظر گرفته شده است.


وی اضافه کرد: در مجموع با اتصال 50 روستای استان به شبکه گازرسانی کشور و همچنین بهره برداری از طرح هایی که عملیات اجرایی آنها در هفته دولت آغاز شده است، 16 هزار خانوار روستایی از این نعمت بهره مند می شود.


انتهای پیام/ع

انجام عملیات گازرسانی به بیش از 13 هزار واحد مسکونی در آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.