ضرورت رعایت اخلاق حرفه ای در تمام سطوح دانشگاه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: باید به اخلاق حرفه ای در تمام سطوح دانشگاه از جمله اعضای هیئت علمی، دانشجویان و پرسنل بها داده شود و برای رسیدن به وضعیت ایده آل اخلاق پزشکی و پوشش مناسب، اقدامات فرهنگی لازم به انجام رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، دکتر ایمان قاسمزاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی جیرفت در جلسه شورای فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، مسائل آموزشی را از اولویت های دانشگاه دانست و گفت: تربیت نیروی انسانی کارآمد و متخصص از نیازهای منطقه است.

وی با اشاره به اهمیت مسائل فرهنگی در دانشگاه و لزوم تأمین نیروی انسانی متعهد، افزود: تربیت نسل جوان به عنوان آینده سازان کشور که امور اجرایی را بر عهده می گیرند از اهمیت و جایگاه مهمی در توسعه و پیشرفت برخوردار است که در این میان اهمیت پرداختن به امور فرهنگی در دانشگاه ها در راستای تولید نیروی متعهد و کاردان بارزتر می شود.

قاسمزاده تصریح کرد: برگزاری مراسم های فرهنگی در دانشگاه ها با مشارکت جدی دانشجویان شور و شکوه بیشتری به این برنامه ها می دهد و این حضور، دستاورد فعالیت های مورد نظر را قابل توجه می کند.

وی با اشاره به اهمیت ارائه مشاوره به دانشجویان و فراهم کردن زمینه استفاده مناسب از این امکان در فضای دانشگاه گفت: فضاهای دانشگاه در ایام و مناسبت های مختلف مانند محرم و صفر، ایام فاطمیه و ...  باید رنگ و بوی این ایام را داشته باشد و برگزاری مراسم مذهبی در خوابگاه ها نیز مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/ب

جلسه شورای فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار