برگزاری 3 مرحله ای جشن عاطفه ها در خوزستان

جشن عاطفه‌ها در 53 پایگاه و طی 3 مرحله در استان خوزستان برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمدرضا حیدری، معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان گفت: مرحله اول این جشن 23 شهریورماه در پایگاه‌های ثابت و سیار خوزستان، مرحله دوم 24 شهریورماه در پایگاه‌های مصلی نمازجمعه در سراسر استان و مرحله سوم 19 مهرماه در مدارس سراسر خوزستان برگزار می گردد.

وی بیان داشت: برپایی 53 پایگاه برای جشن عاطفه‌ها در سراسر خوزستان در نظر گرفته شده که حدود 35 پایگاه از این تعداد به صورت سیار خواهند بود.

حیدری افزود: همچنین از مجموع پایگاه‌های جشن عاطفه‌ها، حدود 6 پایگاه در سطح شهر اهواز برپا می‌شوند و 7 پایگاه نیز به صورت سیار هستند.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان اظهار داشت: پایگاه‌های ثابت کمیته امداد امام خمینی(ره) در مکان‌های پرتردد استقرار دارند و پایگاه‌های سیار در مناطق حاشیه‌نشین فعالیت می‌کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه در 19 مهرماه زنگ عاطفه‌ها در سراسر مدارس خوزستان زده می‌شود، تصریح کرد: 2 هزار و 300 مدرسه در سراسر استان خوزستان وجود دارد که حدود 400 مدرسه از این تعداد در اهواز قرار دارند.

محمدرضا حیدری اذعان داشت: 38 مرکز نیکوکاری در سطح استان خوزستان وجود دارد که حدود 6 مرکز نیکوکاری از این تعداد در اهواز هستند و آماده دریافت کمک‌های مردمی می باشند.

وی بیان کرد: در حال حاضر حدود 24 هزار دانش‌آموز و 7 هزار دانشجو و طلبه در سراسر استان خوزستان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان قرار دارند.

حیدری گفت: در جشن عاطفه‌های سال گذشته 3.5 میلیارد تومان از محل کمک‌های مردمی جمع‌آوری شد و پیش‌بینی می‌شود کمک‌های مردمی امسال به 5 میلیارد تومان برسد.

انتهای پیام/گ

53 پایگاه در خوزستان آماده برگزاری جشن عاطفه ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار