جدال تنیسورهای کرمانی در رقابت های آسیایی

تنیسورهای شایسته ی کرمانی، همچنان در رقابت های آسیایی زیر 14 سال پسران که به میزبانی مشهد مقدس در حال برگزاریست، مسرانه تلاش می کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی هیئت تنیس استان کرمان، وحید کریم زاده، سرپرست هیئت تنیس استان کرمان با اشاره به اینکه دور چهارم تور تنیس زیر 14 سال آسیا، جام خلیج فارس به میزبانی مشهد مقدس در حال برگزاریست، گفت: 50 شرکت کننده دختر و پسر از روز شنبه رقابت های خود را در باشگاه سجاد مشهد آغاز کرده اند.

وی افزود: ارشیا دیلمی، آرین صفاری، امید پرشان، داریا درآگاهی، ونداد غیبی، امیرحسن نژادشاهبداغی و آرمین پورامینایی تنیسورهای کرمانی حاضر در این دوره از رقابت ها هستند.

کریم زاده به نتایج بازی‌های این ورزشکاران تاکنون اشاره و اظهار کرد: ونداد غیبی پس از غلبه بر دیگر بازیکن کرمانی (امیرحسن شاهبداغی) به جمع چهار نفر برتر راه یافت و شاهبداغی برای کسب مقام پنجم تا هشتم بازی می‌کند.

وی تصریح کرد: امید پرشان و عرشیادیلمی هم برای رتبه نهم تا شانزدهم مبارزه می‌کنند و داریا دراگاهی و آرین صفاری نیز هم اکنون برای رده ١٧ تا بیستم در حال ادامه‌ی مسابقات هستند.

کریم زاده ضمن تشکر از علیرضا درآگاهی، دبیر هیئت سیرجان به واسطه همراهی بازیکنان و ارسال اخبار مسابقات، برای همه‌ی بازیکنان استان کرمان در این دوره از مسابقات آرزوی موفقیت کرد.

دور چهارم تور تنیس زیر 14 سال آسیا، جام خلیج فارس، 17تا 24  شهریور جاری به میزبانی مشهد مقدس برگزار می شود.

انتهای پیام/ب

تنیسورهای کرمانی در رقابت های آسیایی زیر 14 سال پسران در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار