سلیمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

عدالت بین رشته‌ای و اعاده حیثیت مطالبات اصلی جامعه بیهوشی

رئیس انجمن بیهوشی با اشاره به کاهش ۲۵ درصدی تعرفه‌ها گفت: خواستار اعاده حیثیت و عدالت بین رشته‌ای برای گروه بیهوشی هستیم.

عدالت بین رشته ای و اعاده حیثیت مطالبه اصلی جامعه بیهوشی استعلیرضا سلیمی رئیس انجمن بیهوشی و مراقبت های ویژه ایران در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  با اشاره به اینکه سازمان نظام پزشکی مدافع امور صنفی جامعه پزشکی است، بیان کرد: از دیرباز انجمن بیهوشی و مراقبت های ویژه همکاری خوبی با سازمان نظام پزشکی داشته است و با آغاز به کار ریاست جدید این سازمان ملاقاتی را برای حل و فصل مشکلات به وجود آمده برای این گروه از جامعه پزشکی داشتیم.

وی با ابراز امیدواری از اینکه در ملاقات با ریاست جدید سازمان نظام پزشکی مسائل و مشکلات گروه بیهوشی که مهم ترین آن کاهش 25 درصدی تعرفه ها بود، مطرح شد ، افزود: امید است با همکاری بیش از پیش چالش های ایجاد شده برای گروه بیهوشی حل و فصل شود، ضمن آنکه معضل ما تنها بحث تعرفه ها و مسائل مادی نیست.

وی ادامه داد: اعاده حیثیت؛ رعایت عدالت بین رشته ای و رفع توهینی که به این قشر  شده از جمله مطالباتی است که خواستار پیگیری جدی از سوی مسئولان از جمله ریاست سازمان نظام پزشکی هستیم.

سازمان نظام پزشکی متولی ترجمه و ارائه آخرین چاپ کتاب کالیفرنیا

رئیس انجمن بیهوشی و مراقبت های ویژه با اشاره به اینکه جلسه هیات مدیره انجمن بیهوشی و مراقبت های ویژه ایران با ریاست سازمان نظام پزشکی بسیار مثبت بود، تصریح کرد: ریاست سازمان نظام پزشکی به آنالیز و تحلیل مسائل و مشکلات موجود پرداخته و راهکارهای خوبی را از جمله اینکه سازمان نظام پزشکی باید متولی ترجمه و ارائه آخرین چاپ کتاب کالیفرنیا بدون دخل و تصرف باشد ، ارائه کرد.

سلیمی خاطرنشان کرد: در جلسه ای که هیات مدیره انجمن بیهوشی و مراقبت های ویژه ایران با ریاست سازمان نظام پزشکی داشت  برای پیگیری و حل و فصل معضلات جامعه بیهوشی هر 2 طرف به توافق رسیدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار