برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی همگانی و خانوادگی درجلفا

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی آذربایجان شرقی از برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی همگانی و خانوادگی در شهرستان جلفا خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛صادقی رئیس هیئت ورزش‌های همگانی آذربایجان شرقی با اعلام این خبر، گفت: این همایش، روز جمعه 24 شهریور با حضور گسترده و پرشور مردم از برنامه صبح و نشاط و شبکه 3 پخش مستقیم خواهد شد.

وی افزود: در این همایش بزرگ به شرکت کنندگان به قید قرعه جوایزی از قبیل کمک هزینه عتبات عالیات، سکه بهار آزادی و دوچرخه اهداء خواهد شد.

صادقی با بیان این‌که بخشی از سلامت جامعه با توسعه ورزش همگانی محقق می شود گفت: نشاط، سلامت و فعالیت‌های روزانه در جامعه با توسعه ورزش همگانی تامین می‌شود.

وی افزود: مدیریت شهری برای تحقق ورزش همگانی با سایر دستگاه های مرتبط و مسئول در تعامل است تا فرهنگ ورزش را در زندگی روزمره مردم به ویژه قشر جوان نهادینه کند.

معاون تربیت بدنی و تندرستی آموزش و پرورش استان افزود: ورزش نقش مهمی به عنوان ایجاد کننده سلامتی، نشاط، شادابی و پرکردن اوقات فراغت به روش مفید و عنصر پیش گیرنده بیماری‌های جسمی و روانی است.

وی گفت: توجه ویژه ای نیز در استان به موضوع ورزش همگانی وجود دارد که برگزاری شورای عالی ورزش همگانی نشان دهنده اهمیت بالای ورزش همگانی در جامعه است.

وی خاطرنشان کرد: همکاری خوبی بین ارگانها و نهادها و اداره کل ورزش و جوانان و هیات ورزش های همگانی وجود دارد و این امر موجب رشد و توسعه ورزش در بین مردم استان شده به طوری که بیشترین حضور مردم در همایش های پیاده روی در این استان رقم خورده است .

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی آذربایجان شرقی افزود: حضور پرشور مردم در همایش های بزرگ همگانی، نشان از اهمیت ورزش در زندگی مردم است.

وی خاطرنشان کرد: افزایش اعتماد به نفس، ارتقای وضعیت روحی و روانی شهروندان در گرو توجه ویژه به ورزش به ویژه ورزش های همگانی است.

وی ادامه داد: افزایش سرانه سلامت و کمتر شدن هزینه درمان بخشی از اھدافی است که می توان با توجه بیشتر به ورزش همگانی به آن دست پیدا کرد.

صادقی تاکید کرد: خوشبختانه کارهای اساسی و اصولی در ورزش شهروندی انجام گرفته که موجب ترغیب مردم به ورزش شده است و برگزاری همایشهای همگانی و همچنین جشنواره های متنوع ورزشی در راستای ایجاد شور و نشاط اجتماعی است که بایستی پررنگ‌تر باشد.

 

انتهای پیام/ش

تحقق سلامت جامعه با توسعه ورزش همگانی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.