بازگشایی مطلوب مدارس با تشکیل ستاد‌های مهر در مازندران

دبیر شورای اطلاع رسانی مازندران از تشکیل ستاد‌های مهر در استانداری، فرمانداری‌ها و بخشداری‌های استان در آستانه سال تحصیلی جدید خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، احمد مظفری گفت:  ستاد مهر در مازندران به ریاست استاندار، در شهرستان به ریاست فرماندار و در روستا‌ها به ریاست بخشداران تشکیل خواهد شد و زمینه بازگشایی مطلوب مدارس و تحرک و پویایی برای سال تحصیلی جدید را فراهم خواهد کرد.


مدیر کل روابط عمومی استانداری مازندران افزود: در اجرای طرح استقبال از مهر شهرداری‌ها و دهیاری‌ها نقش اصلی را دارند و اجرای طرح از دهه آخر شهریور آغاز و تا ۱۵ مهر ادامه خواهد داشت.


وی گفت: بر اساس این طرح آموزش و پرورش با همکاری شهرداری‌ها، دهیاریها، راهنمایی و رانندگی، بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های مرتبط برای بازگشایی باشکوه مدارس و نوروز تعلیم و تربیت برنامه ریزی خواهند کرد.


مظفری ارتقای سطح آگاهی و دانش بهداشتی دانش آموزان به عنوان آینده سازان جامعه، افزایش سطح رضایتمندی شهروندان، استفاده از ظرفیت‌های مردمی در دستیابی به شهر و روستایی سبز، پاک و ایمن، کنترل بهداشت محیط مدارس، تأمین و حفظ ارتقای سلامت روانی و بهداشتی دانش آموزان، کاهش بار ترافیکی ناشی از تردد‌های مهرماه، فرهنگسازی و ترغیب دانش آموزان به حفظ پاکیزگی شهر و روستا، ترویج فرهنگ تفکیک از مبداء پسماندها، ترویج فرهنگ حفاظت از فضای سبز به منظور کاهش هزینه‌های نگهداری این فضاها، ترویج فرهنگ ایمنی در بین دانش آموزان به منظور پیگیری از وقوع حوادث مختلف و ارتقاء فرهنگ ترافیک دانش آموزان به عنوان مبنای شکل گیری رفتار‌های شهروندی را از مهمترین اهداف و سیاست‌های اجرای طرح مهر اعلام کرد.


انتهای پیام/ع


تشکیل ستاد‌های مهر در فرمانداری‌ها و بخشداری‌های مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار