مردی به قصد ازدواج بعد از 38 سال شناسنامه دارشد

مردی در عنبرآباد به علت دوری از شهر وزندگی در منطقه سخت گذر روستای دیدرک بخش جبالبارز جنوبی پس از 38سال با هدف ازدواج برای گرفتن شناسنامه اقدام می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،حسین خسروی ساکن روستای دیدرک بخش جبالبارز جنوبی عنبرآباد در این خصوص گفت:بنده در روستای دور افتاده عنبرآباد زندگی میکردیم که تاکنون نیازی به شناسنامه نداشتم.

وی افزود:شغل بنده دامداری وعشایری است ونیازی به شناسنامه نداشتم تا اینکه به فکر ازدواج افتادم با همکاری اقوام پس از 38سال به ثبت احوال مراجعه کردم که فوتی اینجانب توسط ثبت احوال ثبت شده بود.

وی اظهارکرد:پس از طی مراحل قانونی با همکاری رئیس ثبت احوال شناسنامه اینجانب صادر شد و هم اکنون میتوانم ازدواج کنم واز سایر مزایا بهرمند شوم.

علیرضا سعیدی رئیس اداره ثبت احوال عنبرآباد در این خصوص گفت:با توجه به اینکه نامبرده در روستای دور افتاده زندگی میکردو 38از انقلاب میگذرد جهت دریافت شناسنامه هیچ اقدامی نکرده است .

وی عنوان کرد:وی تاکنون با شناسنامه پیش از انقلاب استفاده میکرده ومدتی است که به دلیل ازدواج ومشکلات خانوادگی جهت دریافت شناسنامه مراجعه کرده است .

وی گفت:پس از طی مراحل قانونی واستعلامات لازم توانستیم شناسنامه ایشان را صادر کنیم وپس از 38سال صاحب شناسنامه شود.

سعیدی در خصوص ثبت فوتی وی گفت:در سال 90قانونی مصوب شد کسانی که از سال 57هیچ گونه اقدامی جهت دریافت شناسنامه انجام نداده اند و یا برای عکس دار کردن وتعویض هم مراجعه نکردن خود سازمان فوتی آنها را صادر میکرد .

انتهای پیام/ی

مردی پس از 38سال صاحب شناسنامه شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار