هواشناسی؛

هوای بوشهر گرم و شرجی است

بوشهر - مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: همانند روزهای اخیر هوای استان گرم و شرجی خواهد بود.

هوای بوشهر گرم و شرجی استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، نادر شفیع‌خدایی اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر تداوم وزش جریانات گرم و مرطوب جنوبی طی امروز و روزهای آینده است. انتظار می‌رود همانند روزهای اخیر هوای استان بوشهر گرم و شرجی باشد و مه صبحگاهی و غبار محلی نیز از پدیده های غالب طی روزهای آینده خواهد بود.

شفیع‌خدایی بیان کرد: از فردا تا اوسط هفته آینده در ساعاتی از عصر و شب شرایط برای افزایش ناپایداری‌های موقت جوی در برخی نقاط استان به‌ویژه نقاط مرتفع شرقی و جنوب شرقی استان فراهم است. بنابراین طی این مدت در این نقاط رشد ابر گاهی همراه با وزش باد، رعد و برق و رگبار پراکنده باران دور از از انتظار نیست.

وی ادامه داد: برای ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر کمی تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، مه صبحگاهی و افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.  در این مدت جهت باد غالباً جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۳۰ کیلومتر در ساعت گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج دریا بین ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود. فردا زمان مد اول دریا ساعت دو و ۲۹ دقیقه بامداد، جزر اول ساعت ۱۰ و ۴۶ دقیقه ، مد دوم ساعت ۱۷ و ۵۱ و جزر دوم دریا ساعت ۲۰ و ۴۱ دقیقه خواهد بود.

انتهای پیام /پ

احتمال بارندگی در نقاط مرتفع استان بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.