علامتی مطرح کرد؛

اجرای برنامه‌های بازگشایی مدارس با رویکرد ایثار و شهادت

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان از اجرای برنامه‌های بازگشایی مدارس با رویکرد ایثار و شهادت خبر داد.

اجرای برنامه‌های بازگشایی مدارس با رویکرد ایثار و شهادتحامد علامتی دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص برنامه‌های در نظر گرفته شده برای آغاز سال تحصیلی جدید عنوان کرد: برای بازگشایی مدارس در سال جدید تقریبا سه ماه است که آموزش‌های لازم به دانش‌آموزان در حال انجام است.

وی افزود: یکی از برنامه‌های در نظر گرفته شده در قالب برنامه طلایه‌داران فردا بوده که 29 شهریور ماه با مانور دانش‌آموزان انجمن‌های اسلامی در مدارس برای تمامی دانش‌آموزان اجرا خواهد شد.

 برنامه‌های  اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان  برای یادبود هفته دفاع مقدس

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: این برنامه موجب شده تا دانش‌ آموزان در مدارس حاضر و با محیط مدرسه آشنا شوند.

علامتی تصریح کرد: به دلیل تقارن سال تحصیلی جدید با ایام محرم برنامه‌های بازگشایی مدارس با حال و هوای شهید و شهادت همراه بوده و تبلور آن در برنامه‌های در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه ویژه برنامه‌هایی برای یادبود هفته دفاع مقدس را برای دانش‌آموزان در نظر داریم، یادآور شد: طرح انسجام از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده اتحادیه برای دانش‌آموزان بوده که جذب، آموزش و سازماندهی افراد علاقمند در حوزه فعالیت‌های مربوط به فرهنگ ایثار و شهادت را مورد توجه قرار می‌دهد.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار