انهدام باند خرید و فروش اموال مسروقه در شهرستان چابهار

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار از انهدام باند خرید و فروش اموال مسروقه و دستگیری ۶ نفر سارق و مالخر در این رابطه خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرهنگ حیدر علی کیخایی مقدم فرمانده انتظامی شهرستان چابهار گفت: در راستای اجرای طرح رعد و با توجه به چندین فقره سرقت کابل برق و باطری خودرو در سطح شهرستان چابهار موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان با فعال کردن گشت‌های پوششی و با اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی یک انبار ضایعاتی در حاشیه شهر شدند که در این انبار ۶ سارق و مالخر سابقه دار اقدام به خرید و فروش اموال مسروقه در سطح شهرستان می‌کنند.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی با رعایت حقوق شهروندی و دق الباب وارد محل شده و در یک عملیات ضربتی سارقان را دستگیر و به مقر انتظامی دلالت دادند.

سرهنگ کیخا مقدم اظهار داشت: در بازرسی بعمل آمده از این انبار تعداد ۲۵۷ عدد باطری خودرو سواری و سنگین و ۴۰۰ کیلوگرم کابل مسی و آلومینیومی کشف و در این راستا یک دستگاه کامیون و سه دستگاه وانت مزدا نیز از سارقان توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به دستگیری یک سارق منزل و مغازه و اعتراف به سه فقره سرقت، افزود: سارقان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

انتهای پیام/ی

 

سارقان در دام پلیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.