رئیس کل دادگستری لرستان:

حبس زدایی سیاست محوری دستگاه قضایی

رئیس کل دادگستری لرستان گفت: حبس زدایی سیاست راهبردی دستگاه قضایی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  بدری در شورای پیشگیری از وقوع جرم با موضوع اجرایی شدن آئین نامه ماده ۷۹ قانون مجازات اسلامی گفت: بخش عمده‌ای از زندانیان لرستان ناخواسته درگیر زندان شده اند و در صدد هستیم با همکاری دستگاه‌های اجرایی به جای زندان از این افراد در کار‌های خدمات عمومی در دستگاه‌ها و سازمان‌ها استفاده کنیم.

رئیس کل دادگستری لرستان افزود: لرستان ظرفیت‌های بالقوه فراوانی در بخش‌های کشاورزی، صنعت، گردشگری وهمچنین نیروی جوان کارآمد دارد، اما پایین بودن سرانه در آمدی در حوزه آسیب‌های اجتماعی مشکلاتی را برای لرستان به وجود آورده است.

بدری تغییر زود هنگام در مدیریت‌های ارشد استان را مطلوب ندانست و از نمایندگان مردم لرستان در مجلس شورای اسلامی خواست برای تثبت مدیریت‌ها تلاش کنند چرا که تغییر زودهنگام مدیریت‌ها یک مصیبت بزرگ است و جلو پیشرفت لرستان را خواهد گرفت.

رئیس کل دادگستری لرستان به پذیرش اصل تفکیک قوا در جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: انتظار می‌رود نمایندگان در عزل و نصب‌ها دخالت نکنند چرا که این کار تفکیک قوا را زیر سوال برده واین برای مردم استان نگران کننده است.

انتهای پیام/ د

لرستان ظرفیت‌های بالقوه فراوانی دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.