بسته هفتگی نرم افزار‌‌ (شماره 174)؛

از دانلود نرم‌افزار ویرایش موزیک تا نرم‌افزار تغییر فونت گوشی

در بسته هفتگی دریچه، بهترین نرم افزارها از دید شما کاربران گرامی را قرار داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می توان پیدا کرد که کاربر گوشی های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است.

حال اگر در طول هفته فرصت نمی کنید تا برنامه های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده ایم.

 
دانلود Password Saver 6.4.7؛ برنامه محافظت از رمز های عبور

نرم افزار Password Saver یکی از بهترین برنامه های در زمینه محافظت از رمز های عبور است. شاید شما برای هر کدام از دسترسی های خود در فضای مجازی مانند ایمیل، اینستاگرام، توئیتر، فیسبوک و ... رمزهای مختلفی انتخاب کرده باشید. متعدد بودن رمزها باعث می شود تا احتمال فراموش کردن آن بالا رود و در صورت یکسان بودن کلمه عبورها، خطر دیگری کاربران را تهدید می کند. با استفاده از این نرم افزار می توانید تمامی رمز های خود را در محیطی امن نگهداری کنید. نرم افزار Password Saver از الگوریتم خاصی استفاده می کند و کسی نتوانسته آن را هک کند و به اطلاعات کاربر دیگری درسترسی پیدا کند. این نرم افزار در گوگل پلی با قیمت 0.99 دلار به فروش می رسد و توانسته نمره عالی 4.5 از 5.0 را نیز کسب کند.

 
Password Saver
 

 دانلود Audio MP3 Cutter Mix Converter PRO 1.58؛ برنامه ویرایش حرفه‌ای آهنگ 
نرم‌افزار Audio MP3 Cutter Mix Converter یکی از بهترین ابزارها در زمینه ویرایش فایل‌های صوتی است. با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانید هر قسمتی از موزیک دلخواه خود را برش دهید و یا چندین قسمت را به یکدیگر بچسبانید و به یک فایل صوتی تبدیل کنید.
 
پس از ویرایش فایل صوتی می توانید فرمت آن را نیز تغییر دهید. این نرم‌افزار علاوه بر ویرایشگر، یک پلیر قدرتمند نیز هست و می تواند هر فایل صوتی با هر فرمتی را اجرا کند. نرم افزار Audio MP3 Cutter Mix Converter در گوگل پلی توانسته است نمره عالی 4.5 از 5.0 را نیز کسب کند.
 
 دانلود FontFix PRO 4.1.10.0؛ برنامه تغییر فونت گوشی 

نرم افزار FontFix ابزاری که به واسطه آن می توانید فونت دستگاه اندروید خود را تغییر دهید. همانطور که میدانید فونت دستگاه های اندرویدی محدود و در برخی از دستگاه ها غیر قابل تغییر است که با استفاده از این نرم افزار می توانید این کار را انجام دهید. این نرم افزار دارای 4300 فونت زیبا است که می توانید با سلیقه خود از بین آن ها انتخاب کنید. نرم افزار FontFix در گوگل پلی نمره 3.8 از 5.0 را دریافت کرده است.

FontFix
 
 

 دانلود MediSafe Meds & Pill Reminder 7.41 ؛ برنامه یادآوری زمان مصرف دارو 

حتما برای همه ما پیش آمده که گاها مریض شده ایم و دکتر برایمان قرص هایی تجویز کرده است تا در ساعاتی معین از آنها استفاده کنیم. اما مشغله های روزمره باعث می‌شوند که ما نتوانیم همیشه داروهای تجویز شده را سر وقت مصرف کنیم. افرادی که این مشکل را همیشه حس می‌کنند ، نرم افزار MediSafe Meds & Pill Reminder می‌تواند به آنها کمک کند. این نرم افزار زمان دقیق مصرف داروهایتان را به شما اطلاع می‌دهد.


نرم افزار یادآوری دارو و وقت دکتر MediSafe +دانلود
 
 

دانلود Google Play Store 8.2.36.T ؛ آخرین نسخه گوگل‌پلی اندروید
نرم‌افزار Google Play Store، نرم‌افزار مارکت شرکت گوگل است که برای برنامه‌های مبتنی بر سیستم عامل اندروید ساخته شده است. شرکت‌های گوناگون پس از تولید نرم‌افزارها، آنها را در این مارکت بسیار معروف قرار می‌دهند. کاربران گوشی‌های هوشمند اندروید نیز می‌توانند با نصب این مارکت، نرم‌افزارهای مورد نظر خود را دانلود و نصب کنند.

دانلود Google Play Store 8.2.36.T – آخرین نسخه گوگل پلی اندروید
 
 

دانلود aCalendar+ Calendar & Tasks 1.16.5 ؛ تقویم حرفه ای شمسی

نرم افزار aCalendar+ Calendar & Tasks یک تقویم بسیار حرفه‌ای هجری شمسی است. بسیاری از کاربران تا پیش از این از نبود یک تقویم جامع و کامل برای تاریخ شمسی ناراضی بودند. اما نرم افزار aCalendar+ Calendar & Tasks مشکلات را تا حدودی حل کرده است. این نرم افزار با منوی کاربری بسیار مطلوبی که دارد به کاربر این امکان را می‌دهد تا اهداف خود را در آن یادداشت  و تنظیم کند.

دانلود aCalendar+ Calendar & Tasks 1.16.5 - تقویم حرفه ای شمسی
 
 

دانلود Gesture Lock Screen PRO 2.1.8؛ لاک اسکرین با الگوی دلخواه

بسیاری از کاربران از الگو یا پترن های 9 نقطه ای برای قفل صفحه نمایش خود استفاده میکنند که شاید اگر کسی به دست های آنها نگاه کند بتواند الگو را حدس بزند. برای حل این مشکل ما به شما نرم افزار  Gesture Lock Screen PRO  پیشنهاد میکنیم که با استفاده از آن الگویی با طرح دلخواه رابرای میتوانید برای دستگاه اندرویدی خود برگزینید.

دانلود Gesture Lock Screen PRO بر ای اندروید / قفل صفحه نمایش با الگوی دلخواه

 

دانلود InstaSize - Photo Editor Pro 3.9.7؛ برنامه ویرایش تصاویر اینستا سایز

نرم افزار InstaSize Photo Editor یک ابزار عالی در زمینه تغییر اندازه تصاویر برای به اشتراک گذاری در اینستاگرام است. در بعضی مواقع تصاویری که می خواهید در اینستاگرام به اشتراک بگذارید بزرگ تر از حد ممکن است و نمی توانید آن را با اندازه اصلی به اشتراک بگذارید. با استفاده این نرم افزار علاوه بر تغییر سایز عکس می توانید از مجموعه فیلتر ها استفاده و تصاویر خود را ویرایش کنید و در اینستاگرام به اشتراک بگذارید. یکی دیگر از ویژگی ها این نرم افزار قرار دادن متن بر روی عکس است که می توانید متن دلخواه خود را با استفاده از فونتهای زیبای نرم افزار InstaSize Photo Editor روی عکس قرار دهید. این نرم افزار در گوگل پلی نمره عالی 4.3 از 5.0 را دریافت کرده است.

nstaSize Photo Editor
 
 

 دانلود Google Keep 3.4.881.05؛ یادداشت برداری حرفه ای با گوگل کیپ

نرم افزار Google Keep برنامه رسمی شرکت گوگل برای یادداشت برداری است. شما می توانید با این نرم افزار یادداشت هایی را ایجاد کنید و از آنجایی که این برنامه با گوگل همگام سازی می شود، می توانید از طریق مرورگر کامپیوتر و با مراجعه به سایت Google Keep به یادداشت های خود دسترسی داشته باشید و آنها را تغییر دهید. با استفاده از این نرم افزار می توانید یادداشت های صوتی ایجاد کنید.

دانلود Google Keep؛ یادداشت برداری حرفه ای با گوگل کیپ
 
 

دانلود Adobe Photoshop Express Premium v3.7.383؛ برنامه ادوبی فوتوشاپ اکسپرس
نرم‌افزار Adobe Photoshop Express ابزاری است که بوسیله آن می‌توانید به سرعت تصاویر را در گوشی خود به صورت حرفه‌ای ویرایش کنید. با استفاده از فیلترهایی که در این نرم‌افزار وجود دارد می‌توانید به تصاویر خود جلوه خاصی ببخشید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

دانلود نرم افزار فتوشاپ
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۲۰:۵۲ ۲۴ شهريور ۱۳۹۶
سلام نرم افزار متراژ زمین میخوام
آخرین اخبار