قدر دانی از دوستداران طبیعت در نشست تخصصی دوباره مادر

نشست تخصصی دوباره مادر برای نخستین بار به منظور قدردانی از طبیعت دوستان در سالن سلمان هراتی مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد مازندران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، حسین نورانی دبیر شورای پژوهش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به اهمیت فعالیت‌های پژوهشی در حوزه محیط زیست اشاره کرد و گفت: امسال برای نخستین بار تلاش می شود در قالب نشست نقد و بررسی کتاب جامعه و تغییرات آب و هوا از دوستداران طبیعت و محیط زیست تجلیل شود.

وی با بیان اینکه این نشست تخصصی با عنوان دوباره مادر به همت واحد پژوهش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و با همکاری پژوهشگاه فرهنگ، هنر و مطالعات برگزار می‌شود، افزود: صادق صالحی و زهرا پازوکی نژاد نویسندگان کتاب «جامعه و تغییرات آب و هوا» نیز برای حضور در این نشست دعوت شدند.

 

نورانی به اکران فیلم «مادرکشی» در این نشست اشاره کرد و گفت: نشست دوباره مادر ٢٠ مهر ساعت ١٦-١٨ در سالن سلمان هراتی مجتمع فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران واقع در میدان امام خمینی (ره) ساری میزبان تمامی فعالان و اشخاص حقیقی و حقوقی در عرصه حفظ محیط زیست است.

 

وی گفت: شاعران، فیلمسازان، موزیسین‌هایی که در راستای حفظ طبیعت و محیط زیست آثاری فاخر دارند و آقای ایران نژاد که در گلوگاه درختان انجیر غرس کرده، مادر درنا‌ها و دکتر بسکی در این نشست تجلیل می‌شوند.


انتهای پیام/ع


نشست تخصصی دوباره مادر در ساری برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.