رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اشنویه:

رصد و پایش قیمت کالای خوراکی و غیرخوراکی اشنویه انجام شد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اشنویه گفت: در ماه گذشته رصد و پایش مستمر وضعیت قیمت 47 قلم کالای خوراکی و 46 قلم کالای غیر خوراکی در اشنویه انجام شد.

به گزارش گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ ابوبکر یوسفی با اشاره به عملکرد ماه گذشته اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اشنویه اظهار داشت: در این مدت در راستای رصد و پایش مستمر وضعیت قیمت بازار انواع کالاها و خدمات، اقدام به بررسی تغییرات قیمت 47 قلم کالای خوراکی و 46 قلم کالای غیر خوراکی شد.

وی افزود: همچنین در این مدت، تعداد 12 فقره پروانه کسب صنفی و 56 فقره اخطاریه شناسایی واحد های فاقد پروانه کسب صادر شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اشنویه با اشاره به اینکه در ماه گذشته تعداد بازرسی از واحدهای نانوایی این شهرستان به 162 مورد رسید گفت: در این زمینه تعداد چهار مورد متخلف شناخته شده و برای آنها پرونده تخلفاتی به ارزش652 هزار ریال تشکیل شده است .

وی با بیان اینکه در ماه گذشته تعداد بازرسی از واحدهای صنفی و صنعتی شهرستان اشنویه 546 مورد بوده است تصریح کرد: در این رابطه نیز چهار  واحد متخلف شناخته شده و پرونده تخلفاتی به ارزش652 هزار ریال تشکیل و به اداره تعزیرات حکومتی برای صدور رای نهایی ارسال شد.

انتهای پیام/ح

 

وضعیت قیمت کالاهای خوراکی وغیر خوراکی اشنویه در ماه گذشته توسط اداره صنعت ومعدن  وتجارت این شهرستان پایش شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.