هفته ششم لیگ برتر فوتبال؛

نفت طلائیه ۰ - گسترش فولاد ۰ / کریمی در اولین تجربه یک امتیازی شد + حاشیه‌ها

دیدار تیم‌های نفت طلائیه و گسترش فولاد در ورزشگاه تختی تهران با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان دیدار تیم های نفت طلائیه و گسترش فولاد از ساعت 19:45 در ورزشگاه تختی تهران آغاز شد.

داور: روح اله شریفی کمک ها: آرمان اسعدی، محمد راهی

 نفت طلاییه تهران:

 میلاد فراهانی، محسن بنگر، میلاد سوری، فرید محمدزاده، سینا خادم‌پور، علیرضا عزت‌کرامت، احمد امیرکامدار، پوریا امینی، امیرحسین فشنگچی، مجتبی حق‌دوست و عیسی آل‌کثیر
سرمربی: علی کریمی

 گسترش فولاد تبریز:

 فرناندو دخسوس، دراگان ژارکوویچ (46- سیدمحسن حسینی)، ادسون هنریکه، میلاد فخرالدینی، مهرداد قنبری(46- امید جهانبخش)، احمدرضا زنده‌روح، آندرانیک تیموریان، عرفان افراز، یوسف سیدی، سامان نریمان‌جهان و رضا خالقی‌فر
سرمربی: لوکا بوناچیچ

دیدار دو تیم از ساعت 19:45 آغاز شد.

 در دقیقه 2 ضربه ایستگاهی امیرحسین فشنگچی با ضربه مهاجم نفت از کنار دروازه دخسوس به بیرون رفت.

در دقیقه 21 حرکت خوب نفتی ها با ضربه نهایی میلاد سوری همراه شد که دخسوس توپ را مال خود کرد.

در دقیقه 29 سامان نریمان جهان در محوطه جریمه سرنگون شد اما داور نه تنها پنالتی نگرفت که یک کارت زرد به او به علت تمارض نشان داد.

در دقیقه 37 مجتبی حقدوست هافبک نفت در موقعیت تک به تک با دخسوس قرار گرفت اما ضربه او خوب نبود و دخسوس توپ را مهار کرد.

در دقیقه 44 ضربه سامان نریمان جهان روی خط محوطه جریمه از کنار دروازه نفت با اختلاف اندکی به بیرون رفت.

در دقیقه 1+45 در محوطه جریمه گسترش فولاد توپ به دست مدافع سفیدپوش برخورد کرد اما داور بی توجه به این موضوع سوت پایان نیمه را به صدا در آورد که اعتراض بازیکنان نفت را به همراه داشت.

نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در دقیقه 48 میلاد سوری بازیکن نفت تهران بر اثر ضربه شدید بازیکن گسترش فولاد مصدوم شد و نتوانست به بازی ادامه دهد اما داور حتی اعتقادی به خطا هم نداشت.

در دقیقه 60  ضربه میلاد فخرالدینی از زاویه تقریبا بسته یک موقعیت خوب برای گسترش فولاد ایجاد کرد اما میلاد فراهانی با شیرجه ای خوب توپ را راهی کرنر کرد.

در دقیقه 70 ضربه سامان نریمان جهان در محوطه جریمه به دست مدافع نفت برخورد کرد اما داور بازهم اعتقادی به پنالتی نداشت و ضربه دروازه اعلام کرد.

در دقیقه 76 ارسال مجتبی حقدوست از جناح راست، امین منوچهری را در موقعیت مناسب گلزنی قرار دارد اما او ناگهان سرنگون شد. منوچهری در حالی که اعتقاد داشت بازیکن گسترش فولاد پیراهنش را کشیده اما داور از این صحنه نیز عبور کرد.

در دقیقه 82  ارسال خوب بازیکنان گسترش فولاد از جناح راست احمدرضازنده روح را درموقعیت فوق العاده گلزنی قرار داد اما او در دوقدمی دروازه توپ را به بیرون زد.

در دقیقه 85  عیسی آل کثیر در گوشه محوطه جریمه گسترش فولاد صاحب توپ و با عبور از مدافع مستقیمش وارد محوطه شد. ضربه او را اما دخسوس با مشت برگرداند.

 این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

حضور کارگردان معروف در ورزشگاه تختی/ فحاشی پرسپولیسی ها به استقلال

انتهای پیام/

شاگردان کریمی و بوناچیچ امتیازها را تقسیم کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار