انتقام سخت شتر کینه ای از یک قصاب + فیلم

قصابی سعی داشت شتری را ذبح کند اما با ضربه کاری شتر ناگهان نقش زمین شد.

انتقام سخت شتر کینه ای از یک قصاب+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،شتر از آن دسته حیواناتی است که ذبح‌اش نیاز به مهارت بالایی دارد. مرد قصابی در پاکستان که قصد ذبح‌ یک شتر را داشت سعی کرد با چاقویی که در پشت خود پنهان کرده بود به شتر نزدیک شود اما به محض شروع کار دچار یک حادثه شد.

هنگامی که قصاب چاقوی خود را نمایان کرد و شتر تماس آن را با بدن خود احساس کرد با پای خود چنان ضربه ای بر سر مرد فرود آورد که وی نقش زمین شد و همسایگان سریعا او را از شتر دور کردند که مبادا دوباره مورد حمله او قرار گیرد و بیش از این آسیب ببیند.

انتهای پیام/

ضربه کاری شتر، قصاب را نقش زمین کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۶ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
دم شتره گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۲۵ شهريور ۱۳۹۶
فکر می کنم حیوان وقتی متوجه ترس افرادی که به او نزدیک میشوند بشود ، عکس العمل نشان خواهد داد ، این تجربه را شاید در اسب سواری و یا نزدیک شدن به سگ ، تجربه کرده باشید .

قدرت شتر را نباید دست کم گرفت ، در یک کلیپی که شاید شماها هم مشاهده کرده باشید ، دو نفر میخواهند یک شتر را به درخت نخلی ببندند ، حیوان با دهانش سر یکی از آن افراد را گرفت و پرت کرد ، واقعا از آن صحنه تعجب کردم ، فکر نمی کردم دهان شتر این مقدار قدرت داشته باشد که فردی با حداقل 60 کیلو وزن را مانند پنیر بلند کند و پرت کند .
Iran (Islamic Republic of)
احمدرضا
۰۱:۳۰ ۲۵ شهريور ۱۳۹۶
کار هر بز نیست خرمن کوفتن. گاو نر میخواهد و مرد کهن
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۵:۰۸ ۲۴ شهريور ۱۳۹۶
به هر حال از خودش دفاع کرده و کارش طبیعی بود.
Iran (Islamic Republic of)
RQ170
۱۳:۰۱ ۲۴ شهريور ۱۳۹۶
با سلام شتر را ذبح نمی کنند ، نحر می کنند.ضمنا در جواب این دوست عزیز که مدافع حیوانات هستند باید گفت اون استیک ها و همبرگر و کباب و هزار تا خورشتی که با گوشت درست میشه رو احتمالا هیچوقت لب نزدی دیگه درسته؟!!! ضمنا چیزی رو که خدا حلال کرده حرام نکنید.در دوره ای هستیم که جانی های وحشی انسان نما علنا و جلوی دوربین انسان رو سر می برند و می خورند اونوقت بعضی روشنفکرنماها دم از حقوق حیوانات می زنند!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۰ ۲۴ شهريور ۱۳۹۶
میخام بدونم انسان گوشت شتر نخوره چه اتفاقی واسش میافته؟! به خدا گناه دارن این زبون بسته ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۲۴ شهريور ۱۳۹۶
از قول خدا حرف نزن
آخرین اخبار