منوچهری: به کریمی نشان می دهیم که چقدر دوستش داریم

مهاجم تیم نفت طلاییه گفت: همه علی کریمی را دوست داریم و امیدوارم که بتوانیم در زمین خودمان را به او ثابت کنیم که چقدر دوستش داریم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان امین منوچهری پس از پایان دیدار تیم های نفت طلاییه و گسترش فولاد در برابر خبرنگاران به صحبت پرداخت. او درباره این بازی گفت: در این دیدار شروعی دوباره داشتیم. 2تیم در وهله اول نمی خواستند بازی را ببازند. از طرفی برای ما خیلی مهم بود که اولین بازی را با شکست شروع نکنیم. ما موقعیت های زیادی داشتیم و اگر خودمان را باور می کردیم می توانستیم به گل هم دست پیدا کنیم.در هر صورت امتیازات تقسیم شد که مطمئنا نمی تواند گره گشای هیچ کدام از تیم ها باشد اما امیدوارم در بازی بعدی بتوانیم هم گل بزنیم و هم پیروز شویم.

 او در رابطه با فسخ قرارداد قبلی خود با آمدن درخشان گفت: یک ماهی با علی کریمی در تیم نفت بودیم و به بدنسازی پرداختیم و شرایط خوبی را با تمرینات پیدا می کردیم اما روزی که کریمی رفتند شرایط به گونه ای شد که هم احساس کردم دیگر در تیم جایی ندارم و به همین دلیل جدا شدم اما پس از بازگشت او با نظر مثبت وی باز هم با نفت قرارداد بستم.

 او ادامه داد: شرایط تیم خیلی خوب شده است. همه علی آقا را دوست داریم چرا که همه با بازی های او خاطره داریم و امیدوارم که بتوانیم در زمین خودمان را به او ثابت کنیم که چقدر دوستش داریم.

مهاجم تیم نفت طلاییه  در پایان درباره حرکت مشکوک به پنالتی میلاد فخر الدینی روی او گفت: بله در آن صحنه میلاد دست من را کشید تا تعادل من به هم بخورد. بهرحال این هم از زرنگ بازی های میلاد بود.

بیشتر بخوانید:

نفت طلائیه ۰ - گسترش فولاد ۰ / کریمی در اولین تجربه یک امتیازی شد + حاشیه‌ها

گاف بزرگ در لیست باشگاه نفت طلائیه + عکس

حضور کارگردان معروف در ورزشگاه تختی/ فحاشی پرسپولیسی ها به استقلال

انتهای پیام/

اظهارات مهاجم تیم نفت طلاییه درباره تساوی مقابل گسترش فولاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار