خبرنگار انگلیسی، زنده زنده توسط کروکودیل خورده شد

پائول مک لین که خبرنگار فایننشال تایمز لندن بود آخرین بار زمانی دیده شد که دستانش را برای درخواست کمک در هوا تکان می داد.

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ خبرنگار فایننشال تایمز انگلیس که در سری لانکا به سر می برد در یک حادثه غم انگیز توسط کروکودیل خورده شد. " پائول مک لین " خبرنگار فایننشال تایمز لندن بعد از افتادن به دام  یک کروکودیل به زیر آب کشیده شد و جانش را از دست داد. این خبرنگار 24 ساله آخرین بار زمانی دیده شد که دستانش را برای درخواست کمک در هوا تکان می داد. این اتفاق در تالابی موسوم به " راک کروکودیل " رخ داد. این منطقه به عنوان بزرگترین منطقه زیست کروکودیل ها  در سری لانکا محسوب می شود.

خبرنگار انگلیسی، زنده زنده توسط کروکودیل خورده شد + تصاویر

 گفته می شود این اتفاق هولناک زمانی رخ داد که وی قصد شستن دستانش را داشت. پائول موقتا از جمع دوستانش برای رفتن به دستشویی جدا شده بود. بعد از این اتفاق پلیس سری لانکا و ارتش این کشور جستجوهای خود را برای این دانش آموخته دانشگاه آکسفورد آغاز کردند. پائول بعد از اتمام تحصیلاتش در دانشگاه آکسفورد در سال 2015 کارش را به عنوان خبرنگار در فایننشال تایمز آغاز کرده بود.

خبرنگار انگلیسی، زنده زنده توسط کروکودیل خورده شد + تصاویر

گفتنی است؛ این نخستین بار نیست که حمله کروکودیل ها به انسان در سری لانکا گزارش می شود. در آوریل امسال نیز یک دختر 13 ساله مورد حمله مرگبار یک کروکودیل در دریاچه " پول نوا " در منطقه گالنوا قرار گرفت. همچنین در جولای سال 2016 یک مرد 60 ساله سری لانکایی در حمله مرگبار یک کروکودیل جانش را از دست داد. وی مشغول ماهیگیری در رودخانه " پاییندان " در منطقه سامان سورای بود که مورد حمله این کروکودیل قرار گرفت. در سال 2014 نیز یک زن 57 ساله در منطقه " آمبالاتوتا " در اثر حمله یک کروکودیل جانش را از دست داد.

خبرنگار انگلیسی، زنده زنده توسط کروکودیل خورده شد + تصاویر

 

انتهای پیام/

حمله مرگبار کروکودیل به خبرنگار فایننشال تایمز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۶:۰۳ ۲۷ شهريور ۱۳۹۶
بالاخره اون حیوون برای زنده ماندن غذا می خواد.
آخرین اخبار