تظاهرات صدها نفر در برکلی آمریکا علیه نژادپرستی

صدها نفر در شهر برکلی آمریکا با تجمع در برابر ساختمانی که یک مجری سرشناس تلویزیونی با دیدگاه‌های افراطی در حال سخنرانی است، به حضور او در دانشگاه کالیفرنیا اعتراض کردند.

تظاهرات صدها نفر در برکلی آمریکا علیه نژادپرستیبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از آسوشیتد پرس، صدها نفر در شهر برکلی آمریکا با تجمع در برابر ساختمانی که بن شاپیرو، مجری سرشناس تلویزیونی با دیدگاه های افراطی، در حال سخنرانی است، به حضور او در دانشگاه کالیفرنیا اعتراض کردند.

شرکت‌کنندگان در این تظاهرات مسالمت‌آمیز، شعارهایی علیه فاشیسم، نژادپرستان سفیدپوست و شخص دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، سر می دهند. برخی دیگر از معترضان نیز روز پنج‌شنبه در داخل ساختمانی که متعلق به دانشجویان است، محبوس شده بودند. آنها با در دست داشتن نوشته هایی به تصمیم مقامات این دانشگاه برای صدور مجوز سخنرانی برای بن شاپیرو اعتراض کردند.

محوطه د انشگاه و خیابان های اطراف آن در برکلی تحت تدابیر امنیتی شدید قرار دارد؛ زیرا در گذشته بارها حوادث مشابه در این منطقه، به خشونت کشیده شده است. پیش‌تر پلیس برکلی از بازداشت دو نفر در جریان این تظاهرات خبر داده بود.

انتهای پیام/

تظاهرات ضدنژادپرستی در برکلی آمریکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار