آموزش‌های مستمر در ارتقا سطح کیفی مسابقات قرآن بانوان موثر است

سرپرست هیئت داوران در رشته حفظ کل و قرائت گفت: تداوم برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی درطول سال و پیش از مسابقات موجب آمادگی صدرصدی متسابقین در مسابقات قرآن می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛معصومه عباسی نظری، سرپرست هیئت داوران در رشته های حفظ کل و قرائت  بر لزوم ایجاد جذابیت ها و تغییرات اساسی و اصولی جهت ارتقا سطح کیفی رقابت های قرآنی بانوان تاکید کرد و گفت: پیش از برگزاری مسابقات قرآنی لازم  است به امر آموزش اهمیت داده شود تا بعد از این شاهد نتایج بهتری از سوی متسابقین باشیم.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقات اوقاف در سطح کشوری موجب پیشرفت های عظیمی در زمینه آموزش بانوان شده است.

این مسئول تصریح کرد: پیش از برگزاری مسابقات دوره های آموزشی با فاصله زمانی ۷ الی ۱۵ روزه تشکیل می شود درحالی که تداوم برگزاری کارگاه های آموزشی برای قرآن آموزان در طول سال امری ضروری است.

نظری جایگاه بانوان در فعالیت های قرآنی را به لحاظ کیفی خوب ارزیابی کرد و گفت: هرساله سطح کیفی مسابقات سراسری بانوان ارتقا می یابد که این امر نشان از عملکرد و تلاش خوب بانوان در اجرای قرائت و حفظ است.

داور مسابقات کشوری قرآن با بیان اینکه سطح مسابقات قرآن اوقاف از حیث کمیت و تعدد شرکت کنندگان کاسته و بر کیفیت برگزاری مسابقات افزوده شده است، اذعان کرد: افزایش مراکز و موسسات قرآنی و همچنین تعدد مراجعین غیر حضوری از جمله دلایلی است که از کمیت شرکت کنندگان کاسته و بر وضعیت و سطح کیفی آنان افزوده شده است.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری مسابقات اوقاف در سطح کشور موجب پیشرفت بانوان در زمینه آموزش شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.