اسحله شکاری دارای مجوز جان یک نفر را گرفت

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: استفاده از اسلحه شکاری به صورت نادرست و سهوی باعث مرگ جوان ۲۲ ساله در شهرستان ایوان شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: با وجود توصیه های فراوان در خصوص عدم استفاده از سلاح متاسفانه این بار استفاده نادرست از اسلحه شکاری برای تفریح باعث مرگ یک جوان شد.

 

سرهنگ فرزاد یاسمی افزود: شب گذشته وقوع یک فقره تیراندازی منجر به جرح در "تنگه گرمه" شهرستان ایوان به پلیس گزارش شد که بلافاصله مأموران در محل حادثه حاضر و تحقیقات خود را آغاز کردند.

 

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام ادامه داد: تحقیقات اولیه پلیس مشخص کرد شب گذشته ۵ جوان برای تفریح به منطقه عشایری "سید قمر" در "تنگه گرمه" از مناطق شهرستان ایوان رفته بودند که استفاده ناصحیح و سهوی از اسلحه شکاری توسط یکی از آنها باعث مرگ جوان ۲۲ ساله همراهشان شد.

 

وی گفت: در این حادثه فرد مضروب بلافاصله به مراکز درمانی شهرستان ایوان منتقل شد ولی متاسفانه به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرد.

 

این مقام مسئول با اشاره به بازداشت و دستگیری ۴ نفر در این رابطه گفت :تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

 

وی بیان داشت:اسلحه شکاری بکار رفته در این حادثه دارای مجوز بوده و مجوز آن نیز بنام پدر فرد ضارب بوده است.

 

سرهنگ یاسمی با ابراز تأسف از این حادثه ناگوار گفت: بارها از طریق رسانه های مختلف عواقب خطرناک استفاده ناصحیح از اسلحه به خانواده‌ها تذکر داده شده است ولی متاسفانه باز هم هر از چند گاهی شاهد وقوع این حوادث ناگوار هستیم و پلیس بار دیگر از خانواده ها می خواهد اگر برای جان خود و عزیزانشان ارزش قائل اند به هیچ وجه به اسلحه در منزل خود اعتماد نکنند و مراقب باشند.

 

 

انتهای پیام/ح

 

اسلحه شکاری دارای مجوز جان یک جوان ایوانی را گرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.