سرمربی برزیل: حملات موشکی ایران را مهار کردیم

سرمربی تیم ملی والیبال برزیل گفت: عملکرد شاگردانم در سرویس و دفاع امروز خوب بود و به همین دلیل موفق به مهار حملات موشکی ایران شدیم.

سرمربی برزیل: حملات موشکی ایران را مهار کردیمبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از سایت فدراسیون والیبال سرمربی تیم ملی والیبال برزیل گفت: عملکرد شاگردانم در سرویس و دفاع امروز خوب بود و به همین دلیل موفق به مهار حملات موشکی ایران شدیم.


 دال زوتو در نشست خبری بعد از دیدار ایران و برزیل افزود: پیروزی امروز بسیار با اهمیت بود. از آنجایی که ایران والیبالش سرعتی است و سرویس های پرقدرتی دارد، سعی کردیم در بازی امروز تمام توان خود را به کار ببریم.


او با بیان اینکه قبل از بازی کمی شک داشتم که بتوانیم ایران را ببریم چون ایران تیم پرقدرتی است، گفت: در دو بازی گذشته امان حریف هایش را برید. سیستم دفاعی ایران خیلی خوب است.


سرمربی تیم ملی والیبال برزیل تصریح کرد: تیم ایران یکی از بهترین پاسورهای دنیا را در اختیار دارد. می دانستم که نمی توانیم در مقابل حملات ایران، تمام قد بایستیم و از طرفی باید مراقب ضد حملات آنان نیز باشیم. به همین دلیل خوشحالم که این بازی را بردیم.


او تاکید کرد: سرویس، دفاع روی تور و دفاع تیم برزیل امروز خوب بود و به همین دلیل توانستیم حملات موشکی ایران را خنثی کنیم.


تیم ملی والیبال ایران فردا (شنبه) در چهارمین روز رقابت های جام قهرمانان بزرگ جهان به مصاف ژاپن می رود.

انتهای پیام /

اظهارات سرمربی تیم والیبال برزیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.