در کاشان و آران و بیدگل انجام شد

بهره برداری از 26 طرح صدا و سیما در کاشان و آران و بیدگل

26 طرح صدا و سیما با صرف دو میلیارد و 45 میلیون تومان اعتبار روز جمعه بطور همزمان در شهرستان های کاشان و آران و بیدگل به بهره برداری رسید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مسئول دفتر صدا و سیما کاشان محل تامین این اعتبارها را از ردیف های ملی و استانی بیان کردو گفت: این طرحها شامل بازسازی ایستگاه های کاشان، برزک، حسنارود، نشلج، سده و استودیو تولید صداست.

حامد عباسی دیجیتال سازی شهرهای جوشقان و برزک و روستاهای مرق، سه ده، مشهد اردهال، قهرود، نشلج و حسنارود، راه اندازی نسل سوم دیجیتال ( TS3)، راه اندازی رادیو FM شهرهای کاشان، نیاسر، قمصر، جوشقان و برزک و روستاهای سه ده و حسنارود را دیگر طرح های مورد بهره برداری برشمرد.

وی همچنین راه اندازی دفتر خبری شهر نیاسر، فیبر نوری و تجهیز اتاق فرمان آستان مقدس علی بن امام محمد باقر(ع) در مشهد اردهال کاشان را نیز از دیگر طرحهای مورد بهره برداری بیان کرد.

مسئول دفتر صدا و سیما کاشان اظهار کرد: با راه اندازی بسته سوم دیجیتال، شهروندان کاشان، آران و بیدگل و دهستان میاندشت و کوهپایه می توانند شبکه های تلویزیونی آی فیلم، تماشا، سه و پرس تی وی را به صورت HD و شبکه های امید، شما، الکوثر، ایران کالا را بر روی کانال 39 از باند UHF و 18شبکه رادیویی رادیو نما دریافت کنند.

وی تاکید کرد: برای دریافت این شبکه ها دستگاه های دیجیتال و تلویزیون باید دارای استاندارد لازم DVB-T2 باشد.
در آئین افتتاح این طرحها که در محل ایستگاه تلویزیونی روستای خنب برگزار شد، فرمانداران کاشان و آران و بیدگل و جمعی از مسئولان محلی حضورداشتند.

 

انتهای پیام/م

 

افتتاح طرحهای صداوسیمای مرکز اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.