اثر مثبت اردوهای دانش‌آوزی در رشد اجتماعی دانش آموزان

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: اردوهای دانش آموزی کارکرد مثبتی در رشد اجتماعی دانش آموزان دارد.

اثر مثبت اردوهای دانش‌آوزی در رشد اجتماعی دانش آموزانعلی زرافشان معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص حادثه واژگونی اتوبوس دانش آموزان هرمزگانی عنوان کرد: تدوین آیین نامه اردوهای دانش آموزی و اجرایی کردن آن در حوزه کاری سازمان دانش آموزی است و باید این موضوع و علل این حادثه بررسی شود.

وی افزود: ازابتدای تابستان با تعداد بسیار زیاد دانش آموزان، جشنواره‌ها، مسابقات و اردوهای بسیاری را برگزار کردیم و خوشبختانه مشکلی وجود نداشت و با وجود یک حادثه نمی توان تمامی اردوهای دانش آموزی را زیر سوال برد.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: اردو یکی از کارکردهای خوب آموزش و پرورش برای تربیت اجتماعی و رشد دانش آموزان است و نمی توان اردوها را محدود به سفرهای درون شهری کرد و ضوابط و مقررات باید به گونه ای باشد که هر نوع اردویی با ایمنی کامل برگزارشود.

زرافشان تصریح کرد: باید بیشتر در مراقبت‌های مربوط به اردوهای دانش آموزی توجه شود و بازنگری در آیین نامه نیز ضروری است اما محدودیت در برگزاری اردوهای دانش آموزی اقدامی چندان مناسبی به نظر نمی رسد و باید بر ایمنی مدارس، مراقبت ها و تعداد معلمان راهنمای همراه توجه شود.

 

انتهای پیام/

 

اهمیت اردوهای دانش آموزی در رشد اجتماعی دانش آموز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار