در پنجمین دوره المپیاد کشوری پسران جمعیت هلال احمر؛

اختصاص جام بشر دوستی به دادرسان جوان لرستانی

دادرسان جوان جمعیت هلال احمر لرستان جام بشردوستی پنجمین المپیاد کشوری پسران را به خود اختصاص دادند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حمید جمشیدی، معاون جوانان جمعیت هلال احمر لرستان گفت: به تمام اعمال خوب وپسندیده که برای بشریت مفید است فعالیت‌های بشردوستانه گفته می‌شود.

وی افزود: هدف از اجرای این جام توانمندسازی اعضای دانش آموزی و مربیان برای درک ارزشهاو اصول انسانی وخدمات داوطلبانه، توانمندسازی اعضا و مربیان برای درک مفهوم احترام و کرامت انسان‌ها درجهت شاد کردن دیگران، توانمند سازی اعضا و مربیان درجهت برقراری دوستی و همکاری وترویج صلح پایدار در جهت زندگی مسالمت آمیز است.

به گفته جمشیدی تحمل نقد و نظرات مخالف و توانمند سازی دانش آموزان برای درک مفهوم خدمات داوطلبانه بدون منت و تبعیض برای تسکین آلام بشری و ترویج و بکارگیری مهارت‌های بشردوستانه برای مقابله با مخاطرات ناشی از رفتار‌های غیرانسانی مثل خشونت درخانه، مدرسه و جامعه از دیگر اهداف جام بشردوستی بوده است.

معاون جوانان جمعیت هلال احمرلرستان اظهار داشت: درکنار این جام دادرسان دختر استان نیز باکسب مقام اول فعالیت‌های فرهنگی و مقام سوم در رشته پانسمان و بانداژ و پسران نیز باکسب مقام دوم احیای قلبی و ریوی در این دور از مسابقات خوش درخشیدند.

انتهای پیام/م

دادرسان جوان لرستان جام بشردوستی را به خود اختصاص دادند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.