به مناسبت هفته دفاع مقدس:

برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در پلدختر

همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت هفته دفاع مقدس در پلدختر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی با حضور فرماندار پلدختر و جمعی از مسئولان و علاقمندان به ورزش و مردم برگزار شد.

این همایش پیش از ظهر امروز و با هدف تحقق منویات مقام معم رهبری مبنی بر رشد و توسعه ورزش همگانی و افزایش نشاط اجتماعی و ارتقا سلامت و تندرستی عام مردم برگزار شد.

فرماندار پلدختر اظهار داشت:دو نعمت سلامت و امنیت تا از دست نروند ناشنااخته محسوب می‌شوند و کم تحرکی زاییده مشکلات و بیماری‌های موجود در بطن جامعه است.

نعمت‌الله دستیاری با بیان این که در حوزه سلامت مردم باید بیش از پیش برای آن زمان صرف کنند و وقت بگذارند افزود:عدم تحرک و قرار نگرفتن در فعالیت‌های اجتماعی زاییده بسیاری از آسیب‌های اجتماعی است، زیرا جامعه سالم از این معضلات و مشکلات مصون است.

وی با‌بیان این‌که جامعه سالم و بانشاط افراد موفق تری را پرورش می‌دهد، تصریح کرد:انجام ورزش‌های همگانی مانند پیاده‌روی می‌تواند انسان را از اثرات مواد مخدر و مشکلات دیگر در امان نگه دارد.

فرماندار پلدختر با تاکید بر اینکه یکی از بهترین کانون‌ها برای ترویج فرهنگ ورزش خانواده است، گفت:راه مناسب مشارکت خانواده‌ها برگزاری همایش‌های پیاده روی است که این مقوله باید مورد توجه قرار گیرد.

شایان ذکر است در این همایش بزرگ پیاده‌روی اقشار مختلف مردم از مسیر مجموعه ورزشی شهید سرمالیان تا گلزار شهدای پلدختر را پیاده طی کردند.

در پایان همایش بزرگ خانوادگی پیاده‌روی که به همت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بسیج پزشکی و اداره ورزش و جوانان شهرستان پلدختر برگزار شد، به قید قرعه به ۱۰۰ شرکت کننده جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام/م

همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در پلدختر برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.