نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی؛

شورای شهر ارومیه پیوست فرهنگی برنامه‌های خود را مشخص کند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت:هر برنامه و تصمیمی باید یک پیوست فرهنگی داشته باشد و همه ارگان‌ها و به ویژه شورای شهر ارومیه باید پیوست فرهنگی برنامه‌های خود را مشخص و ارائه دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در خطبه های نماز جمعه ارومیه ازدواج را نشانه‌ای از عظمت خداوند متعال خواند و افزود: ازدواج بر اساس معیارهای اسلامی و تحکیم بنیان خانواده مورد تاکید قرار گرفته است.
به گفته وی متفکران جامعه و اهالی قلم باید در راستای تقویت بنیان خانواده بر اساس فرهنگ اسلامی گام بردارند و در این مسیر به منویات رهبری عمل کنند.
وی با اشاره به اهمیت پیوست فرهنگی در امور شهری و تحکیم بنیان خانواده نیز ادامه داد: مسئولان شهری و استانی در برگزاری مراسم ها و همایش ها باید از پیوست فرهنگی مناسب استفاده کنند و فرهنگ اسلامی - ایرانی را رواج دهند.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی با اشاره به فرارسیدن زمان بازگشایی مدارس، بیان کرد: بخشی از توطئه فرهنگی دشمنان نیز در این فصل نمایان می شود و والدین باید در انتخاب لوازم التحریر مناسب برای فرزندانشان دقت کنند تا بر روی این لوزام از آثار کفر استفاده نشده باشد. 

انتهای پیام/م

دشمنان بنیان خانواده را در جامعه اسلامی هدف قرار داده اند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.