اجلاس بین المللی پیرغلامان؛

تحویل پرچم بارگاه ملکوتی امام حسین (ع) به نماینده لرستان

لرستان میزبان شانزدهمین دوره اجلاس بین‌المللی پیرغلامان شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  در آیینی پرچم بارگاه ملکوتی امام حسین (ع)، ویژه اجلاس به نماینده لرستان میزبان شانزدهمین دوره اجلاس پیرغلامان و خادمان حسینی تحویل شد.

آیت الله احمد مبلغی عضو مجلس خبرگان رهبری به همراه معاون سیاسی استاندار لرستان به نمایندگی از مردم این دیار به عنوان میزبان سال آینده اجلاس پیر غلامان حسینی، پرچم مقدس بارگاه امام حسین (ع) را تحویل گرفتند.

با تحویل این پرچم، استان لرستان میزبان این رویداد بین‌المللی در سال آینده آماده اجرا و برنامه‌ریزی برای اجلاس شانزدهم می‌شود.

هر سال در پایان برگزاری اجلاس پرچم بارگاه ملکوتی حضرت امام حسین (ع)، ویژه اجلاس، به برگزارکننده استانی که سال بعد میزبان اجلاس خواهد بود، اهدا می‌شود.

شانزدهمین دوره اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی سال آینده در لرستان برگزار می‌شود.

بوشهر، همدان، اردبیل، ساری، اهواز و شیراز از جمله مراکز استانی هستند که پیش‌تر اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی در آن‌ها برگزار شده است.

همچنین در آیین اختتامیه پانزدهمین اجلاس پیرغلامان وخادمان حسینی حاج مهدی منصوریان و سید رضا نریمانی از مداحان برجسته اهل بیت عصمت و طهارت در مدح سالار شهیدان و شهدای انقلاب اسلامی و مدافع حرم به مرثیه‌خوانی پرداختند.

هیات عزاداری حسینیه آفاران اصفهان یکی از بزرگ‌ترین هیات‌های عزاداری این شهر هم در این آیین به زنجیرزنی پرداختند.

انتهای پیام/م

پرچم بارگاه ملکوتی امام حسین (ع) به نماینده لرستان تحویل داده شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.