سازماندهی 300 آموزگار ابتدایی در 68 آموزشگاه بهار

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهار گفت: 300آموزگار ابتدایی در 68 آموزشگاه شهرستان بهار سازماندهی شدند.

سازماندهی 300 آموزگار ابتدایی در 68 آموزشگاه بهاربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سعیدی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهار گفت: سازماندهی مناسب نیروی انسانی یکی از مهم ترین و اصلی ترین فرآیندها در راستای بازگشایی مدارس به شمار می رود.

 وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای بازگشایی مدارس در سطح شهرستان افزود: تمامی اقدامات صورت گرفته در قالب پروژه مهر باید منجر به بازگشایی مطلوب و با نشاط مدارس شود.

 یوسف سعیدی از پروژه مهر به عنوان یکی از مهم ترین فرآیند های آموزش و پرورش برای تمهید مقدمات و برنامه ریزی برای بازگشایی با نشاط مدارس نام برد و تصریح کرد: نتیجه این اقدامات و برنامه ریزی و تلاش های مجدانه در طول تابستان باید منجر به بازگشایی به موقع و با نشاط مدارس شهرستان بهار شود.

وی با اشاره به ثبت نام 99 درصد دانش آموزان شهرستان بهار اظهار داشت: در بحث سازماندهی نیروی انسانی نیز در دوره ابتدایی و دوره های اول و دوم متوسطه انجام شده است.

سعیدی افزود: امسال 490 نفر از دانشگاه فرهنگیان ورودی خواهیم داشت و 19 نفر نیز از سایر مناطق ورودی شهرستان بهار خواهد بود که در بحث نیروی انسانی هم تا اول مهر کلاس بدون معلم نخواهیم داشت.

انتهای پیام/ ش

300 آموزگار ابتدایی در 68 آموزشگاه شهرستان بهار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.