روز های پایانی اردوی شاگردان شاهین طبع / آغاز مسابقات بسکتبال جام باشگاه های آسیا از 31 شهریور

تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام این روز ها در اردوی ترکیه به سر می برد و در حال آماده سازی برای رقابت های جام باشگاه های آسیاست.

روز های پایانی اردوی شاگردان شاهین طبع / آغاز مسابقات بسکتبال جام باشگاه های آسیا از 31 شهریوربه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوانرقابت های بسکتبال جام باشگاه های آسیا از 31شهریور در شنژو چین آغاز می شودو شاگردان مهران شاهین طبع این روز ها برای آمادگی هرچه بیشتر درترکیه به سر می برند . بازیکنان و کادر فنی تیم پتروشیمی از 22 شهریور راهی ترکیه شده اند و تا 27 شهریور هم در این کشور حضور دارند . آن ها تاکنون 2 دیدار تدارکاتی مقابل تیم های بکیرکوی بسکت و بیلیک دوز انجام داده اند که به ترتیب با نتایج 89 - 76 و 104 - 84 به برتری رسیده اند .

 تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام در آخرین دیدار دوستانه خود در اردوی ترکیه ، دوشنبه 27 شهریور به مصاف تیم فنر باغچه می رود.

اسامی بازیکنان تیم بسکتبال پتروشیمی به شرح زیر است :


سجاد مشایخی،‌ محمدرضا بهرام‌زاد، سعید داورپناه، ارسلان کاظمی، اوشین ساهاکیان، آرون گرامی‌پور، نوید نیکتاش، میثم میرزایی، محمدحسین ذاکری ، بهنام یخچالی، میرزا بگیچ و ویلی وارن که تیم پتروشیمی بندر امام راتشکیل دادند

برنامه دور مقدماتی مسابقات بسکتبال جام باشگاه‌های آسیا:

اول مهرساعت۱۴:۳۰
(پتروشیمی بندر امام-آستانه قزاقستان)
دوم مهر ساعت۲۱:۴۵
(پتروشیمی بندرامام_سِرِیِت رام‌الله فلسطین)
سوم مهر ساعت۱۹:۳۰
(پتروشیمی بندر امام-مونو ومپایرز تایلند)
چهارم مهر ساعت۲۱:۴۵
(پتروشیمی بندر امام-نماینده فلیپین)

انتهای پیام /

آماده سازی تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام برای جام باشگاه های آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار