آقاى ١٤٠٠ ميرود يا باز هم وعده هاى جديد می دهد؟

با توجه به پایان فرصت هيئت مديره استقلال به منصوريان، جايگاه او در تيم باز هم به لرزه افتاد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عليمنصور كه در بازى جام حذفى در اولين فرصت اولتيماتوم خود به سختى توانست گل گهر سيرجان را از پيش رو بردارد در بازى با پارس جنوبى به كل ترمز او كشيده شد و اين مربى امتحان نهايى و دومين فرصت اش را از دست داد و رفوزه شد.

علىرضا منصوريان در ٦ بازى رقابت هاى ليگ برتر عملكرد فوق العاده ضعيفى را در تيم استقلال داشت و تنها توانست ٤ امتياز كسب كند و تيمش را در رده پانزدهم جدول قرار دهد.

طبق گفته برخى از كارشناسان بى برنامه بودن در حملات و ضعف در مديريت تيم شايد نكته قابل تامل اين مربى باشد كه بارها در بازى با پارس جم مشاهده شد.

پس از شکست استقلال مقابل پدیده، هیئت مدیره این باشگاه ٢ بازی به منصوریان مهلت و اولتیماتوم داده بود و حالا با چهارمین شکست آبی‌پوشان باید منتظر واکنش این باشگاه بود.

در دقایق پایانی مسابقه شب گذشته مقابل پارس جنوبى جم برخی از هواداران تیم فوتبال استقلال که در ورزشگاه تختی جم حضور داشتند به سمت منصوریان بطری پرتاب کردند و شعار «حیا کن، رها کن» سر دادند كه این موضوع نشانگر اين است كه صبر هواداران به پايان رسيده است.

البته سید رضا افتخاری مدير عامل باشگاه استقلال خطاب به هواداران اعلام کرد:جلسه فوق العاده هيئت مدیره باشگاه امروز بعد از ظهر جهت رسیدگی به نتایج اخیر تیم استقلال و اتخاذ تصمیم مناسب، تشکیل و نتایج آن به آگاهی هواداران خواهد رسید.

هوادارانى كه ديگر صبر و تحملشان تمام شده و حق دارند كه تيم محبوبشان سر و سامانى بگيرد .بنابراين هواداران آبى پوش امروز منتظر تصميم مديرىت باشگاه هستند تا شايد دواى دردى براى آنها داشته باشد.

حال بايد ديد منصوريان كه چند وقتى ميشود بعد از بازى با العين و تحمل ٦ گل ، اين عدد باز هم برای او نحصى آورده و بعد از ٦ بازى و زدن تنها ١ گل در قعر جدول است باز از تكنيك آشپزى خود استفاده می كند و مشتريان اين تيم كه هوادارن و اعضاى هيئت مديره خواهد بود را ميتواند راضى كند و يا از اين تيم كنار می رود.

در هر صورت منصوريان مربى جوان بايد بداند اگر اكنون جايگاه خود را خالى نكند يك به يك ركورد هايش از بين مى رود .بنابراين در اين برهه زمانى بايد رفتن را به ماندن ترجيح دهد چرا كه هواداران استقلال ديگر همانند سابق براى او ارزش خاصى قائل نيستند و خواهان بركنارى او هستند.

انتهای پیام/

تکلیف منصوریان امروز مشخص می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار