رئیس مرکز تحقیقات امنیت ملی پایدار ستاد کل نیروهای مسلح:

مدیران اجرایی کشور به ظرفیت‌های داخلی اعتقاد داشته باشند

رئیس مرکز تحقیقات امنیت ملی پایدار ستادکل نیروهای مسلح بابیان اینکه دشمنان مستکبر با تمام توان به دنبال زنده نگاه‌داشتن تروریسم در سوریه‌اند، گفت: مدیران اجرایی کشور باید به ظرفیت داخلی اعتقاد داشته باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، سرتیپ حسن رستگار پناه شامگاه گذشته در یادواره سرداران و 115 شهید تدارکات و پشتیبانی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان که در حسینیه شهدای گمنام این یگان برگزار شد؛ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بر روح شهدای جمهوری اسلامی ایران و امام خمینی (ره) درود فرستاد و اظهار داشت: معمار بزرگ انقلاب معجزه عصر حاضر بود و به‌راستی چراغ سعادت را برای بشریت روشن کرد.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) فراتر از زمان و مکان می‌اندیشید، تصریح کرد: اگر امروز اسلام و کشورهای اسلامی عظمت دارند و قدرتی بزرگ در جهان است؛ به دلیل وجود امام خمینی (ره) است و همگان موظفیم راه ایشان را ادامه داده و در همان مسیر قدم برداریم.

رئیس مرکز تحقیقات امنیت ملی پایدار ستاد کل نیروهای مسلح به برشماری عوامل ماندگاری انقلاب پرداخت و بیان داشت: شهدا از متن و بطن جامعه اسلامی با ایستادگی و شجاعت به پا خاستند و گفتند که ما حاضریم برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی هر آنچه داریم، بدهیم و همین‌ها از عوامل پایداری انقلاب اسلامی است.

رستگار پناه با بیان اینکه شهدا خونشان را تقدیم انقلاب کردند و سرافرازی، استقلال و امنیت امروز را مرهون خون آن دلیرمردان هستیم، گفت: کشور ما امروز در عرصه‌های مختلف ازجمله سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و علمی به‌عنوان یک ملت سرافراز در اوج قرار دارد.

وی با بیان اینکه همواره دشمنی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را شاهد و ناظر بوده‌ایم که چگونه با همه توان علیه ما ایستادند اما از دشمنی‌ها هرگز به اهداف شومشان نخواهند رسید، اظهار داشت: امروز دشمنان مستکبر با شگردهایی نظامی تمام توانشان را در سوریه آورده‌اند تا جریان تکفیری را زنده نگه‌دارند .

رئیس مرکز تحقیقات امنیت ملی پایدار ستاد کل نیروهای مسلح بیان داشت: در سوریه علیرغم تمام شیطنت‌ها؛ شهید شاطری‌ها و همدانی‌ها در آن منطقه کارکردند و ثابت کردند که مردم می‌توانند کشورشان را حفظ کنند.

رستگار پناه به حضور اقشار مختلف ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس با افکار و مذاهب متفاوت اشاره کرد و گفت: همه ملت ایران از کرد و لر و ترک و فقیر و غنی و شیعه و سنی، ارمنی و زرتشتی در جنگ تحمیلی آمدند و مقابل تمام قدرت‌های جهان که آمده بودند چندروزه کشور را تصاحب کنند، ایستادند و مقابله کردند و سرانجام طعم شیرین پیروزی را از آن خود کردند.

وی در ادامه به ظرفیت‌های بی‌شمار داخل کشور اشاره کرد و گفت: اگر مدیران اجرایی به ظرفیت داخلی اعتقاد داشته باشند؛ کشور سرعت و شتابش بیشتر می‌شود.

رئیس مرکز تحقیقات امنیت ملی پایدار ستاد کل نیروهای مسلح با تأکید بر اینکه باید به ظرفیت‌های داخل کشور اعتماد کرد؛ بیان داشت: اگر تدبیر رهبری نبود؛ معلوم نبود این برجام چه بلاهایی به سر مردم می‌آورد.

رستگار پناه گفت: امروز باید دشمن‌شناس باشیم و به آنها اعتماد نکنیم و باید بدانیم که اگر با قدرت‌های بزرگ با زبان خودشان وارد عمل شویم نتیجه خواهیم گرفت.

وی با بیان اینکه ملت ایران بارها فعل خواستن را صرف کرده‌اند و به نتیجه رسیده‌اند؛ و این‌ها همگی به برکت خون شهداست، تصریح کرد: با خون شهدا این انقلاب به سرمنزل مقصود خواهد رسید.

رئیس مرکز تحقیقات امنیت ملی پایدار ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه فرهنگ عاشورایی کشور را زنده و پویا نگه‌داشته است، افزود: امروز عظمت اسلام به‌تبع عاشورا و اربعین است.

یادواره سرداران و 115 شهید تدارکات و پشتیبانی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان که در حسینیه شهدای گمنام این یگان با حضور آیت‌الله شاهچراغی نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان، سردار شاهچراغی فرمانده سپاه استان سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامرضا قندهاری مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان، جمعی از خانواده معزز شهدا و ایثارگران، بسیجیان و پاسداران و مردم ولایتمدار استان سمنان برگزار شد.

انتهای پیام/ب

رئیس مرکز تحقیقات امنیت ملی پایدار ستاد کل نیروهای مسلح در سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار