اعلام تقویم برگزاری مسابقات دو و میدانی تا پایان فصل سال جاری

تقویم برگزاری رقابت های دو و میدانی فضای باز ایران تا پایان فصل سال جاری از سوی کمیته برگزاری مسابقات فدراسیون اعلام شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی فدراسیون دو و میدانی، کمیته برگزاری مسابقات فدراسیون تقویم باقی مانده رقابت های دو و میدانی فصل سال جاری را جهت برنامه ریزی ورزشکاران، مربیان و سرپرستان تیم های باشگاهی و استانی اعلام کرد.

 برهمین اساس، مرحله نهایی رقابت های لیگ امید در بخش بانوان طی روزهای یکشنبه و دوشنبه 26 و 27 شهریور ماه و روزهای سه شنبه و چهارشنبه 28 و 29 شهریور ماه نیز در بخش آقایان در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار می شود.

 مرحله دوم رقابت های دو و میدانی قهرمانی باشگاه های کشو در بخش آقایان طی روزهای دوشنبه و سه شنبه 3 و 4 مهر ماه در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار خواهد شد.

 مرحله نهایی رقابت های دو و میدانی لیگ طلایی در بخش آقایان در روزهای دوشنبه و سه شنبه 10 و 11 مهر ماه و در بخش بانوان نیز در روزهای پنجشنبه و جمعه 13 و 14 مهرماه در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران پیگیری می شود.

 مرحله نهایی رقابت های دو و میدانی قهرمانی باشگاه های کشور در بخش آقایان طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه 18 و 19 مهرماه و در بخش بانوان نیز در روزهای پنجشنبه و جمعه 27 و 28 مهر ماه در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار خواهد شد.

 با برگزاری مسابقات یاد شده پرونده فصل رقابت های دو و میدانی فضای باز ایران بسته خواهد شد و در بخش های مختلف، نفرات برتر لیگ های امید و طلایی و تیم های برتر باشگاهی در هر دو بخش بانوان و آقایان معرفی می شوند.

انتهای پیام/

برنامه مسابقات فدراسیون دو و میدانی تا پایان سال مشخص شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار