رئیس سازمان آتش‌نشانی همدان؛

انجام 10 عملیات توسط آتش نشانی همدان

10 عملیات توسط آتش نشانی همدان در24 ساعت گذشته انجام شده است.

انجام 10 عملیات توسط آتش نشانی همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ بیاناتی ،رئیس سازمان آتش‌نشانی همدان گفت: شهروندان همدانی طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۳۴ مرتبه با مرکز آتش‌نشانی تماس گرفته‌اند که از این تعداد ۱۰ تماس منجر به عملیات شده است.

محمدرضا بیاناتی اظهار داشت: شرکت در ۴ عملیات اطفای حریق و ۶ عملیات امداد و نجات حاصل تلاش پرسنل آتش نشانی همدان در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

وی با بیان اینکه شهروندان دیروز ۳۳۴ مرتبه با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته اند، گفت: از این تعداد تماس ۱۰ مورد منجر به عملیات شده، ۱۴ تماس برای مشاوره و راهنمایی برقرار شده، ۱۲۰ تماس اشتباه بوده و متاسفانه ۱۹۰ ایجاد مزاحمت بوده است.

بیاناتی گفت: عملیات انجام شده در این مدت ۴ مورد آتش سوزی شامل حریق خودرو در بلوار ارم، حریق کانکس میوه فروشی در شهرک مدنی، حریق مخروبه در خیابان مهدیه و حریق درختان در متخصصین بوده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی همدان عنوان کرد: همچنین ۶ مورد عملیات امداد و نجات شامل ۲ مورد نجات افراد محبوس شده در منزل در بلوار رنجبران و سنگ شیر، ۲ مورد مهار حیوانات در روستای فقیره، نجات حیوانات در بلوار شاهد و عملیات امداد و نجات در حادثه اقدام به خودکشی در استادان توسط آتش نشانان  انجام شد.

محمدرضا بیاناتی عنوان کرد: تعداد ۲ نفر نجات یافته در این عملیات گزارش شده است.

انتهای پیام/ص

انجام عملیات آتش نشانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.