معاون فرهنگی دانشگاه علمی کاربردی کشور:

اعتلای سیزدهمین جشنواره قرآن و عترت

معاون فرهنگی دانشگاه علمی کاربردی کشور گفت: سیزدهمین جشنواره قرآن و عترت نسبت به دوره گذشته از نظر کیفی و کمی رشد قابل توجهی داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم بهرامی‌نسب، معاون فرهنگی دانشگاه علمی کاربردی کشور در مراسم افتتاحیه جشنواره سیزدهم قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور که در سالن همایش غدیر مجتمع آموزشی و فرهنگی یاوران مهدی(عج) مسجد جمکران برگزار شد، با اشاره به اینکه این دانشگاه با محوریت معاونت فرهنگی نسبت به مباحث سلامت روحی و جسمی دانشجویان توجه دارد، اظهار کرد: وضعیت روحی و جسمی دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی با دانشجویان دیگر دانشگاه‎های کشور متفاوت است چرا که جشنواره‎های قرآنی، المپیادهای فرهنگی و ورزشی برای این افراد به صورت ویژه دنبال شده است.

وی با تاکید بر اینکه دانشگاه جامع علمی کاربردی بزرگترین دانشگاه حضوری کشور است، اضافه کرد: دانشجویان این دانشگاه در عرصه‌های فرهنگی از جمله جشنواره‎های قرآنی هر ساله برترین رتبه ‏ها را به خود اختصاص می‌دهند و تا کنون در بخش‌های مهارتی و پژوهشی افتخارات بسیاری توسط این دانشجویان رقم خورده است.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور خاطرنشان کرد: این دانشگاه مولود انقلاب اسلامی است چرا که اساسنامه آن بعد از دفاع مقدس نوشته شده است و شهدای این دانشگاه از شهدای مدافعان حرم و شهدای به شهادت رسیده در مرزها هستند.

بهرامی‌نسب اعتلای دانش، اخلاق و بصیرت دینی میان دانشجویان، کارکنان و اساتید را از اهداف برگزاری سیزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانست و گفت: هر چند اعطا گواهینامه حضور و تجلیل از دانشجویان و مراکز برتر در این جشنواره دنبال می‌شود اما هدف اصلی ترویج فرهنگ قرآنی در میان افراد است.

وی  از اهتمام مسؤولان دانشگاه علمی کاربردی استان قم در راستای برگزاری این جشنواره تقدیر کرد و افزود: سیزدهمین جشنواره قرآن و عترت نسبت به دوره گذشته از نظر کیفی و کمی رشد قابل توجهی داشته است.

انتهای پیام/ش

رشد کمی و کیفی سیزدهمین جشنواره قرآن و عترت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار