فرصت ارسال مدارک باشگاه های فوتبال به کنفدراسیون فوتبال آسیا مشخص شد

باشگاه های ليگ برتر تا ٢٧ شهريورماه برای تحویل مستندات خود جهت روشن نمودن وضعیت پرونده بدهی های خود به کنفدراسیون فوتبال آسیا فرصت دارند.

فرصت ارسال مدارک باشگاه های فوتبال به کنفدراسیون فوتبال آسیا مشخص شدبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از سايت رسمی فدراسيون فوتبال، آخرین مهلت ارسال مدارک باشگاه های لیگ برتری جهت تعیین وضعیت بدهی باشگاه های ایرانی و ارسال مدارک، 27 شهریور ماه است. با توجه به درخواست كنفدراسيون فوتبال آسيا مبنی بر تعيين وضعيت بدهی باشگاه های ايرانی به اشخاص حقيقی و حقوقی، اعم از داخلی و خارجی و با توجه به اينكه مدارك ارسالی از جانب باشگاه ها اکثرا ناقص بوده يا هيچگونه مدركی ارسال نكرده اند، برای آخرين بار رسما اعلام می شود كه باشگاه های لیگ برتری تا 27شهريورماه فرصت دارند تا نسبت به تهيه نامه رسمی به همراه مستندات لازم در خصوص تعداد و وضعيت پرونده ها و بدهی های داخلی و بين المللی باشگاهی خود به كليه اشخاص حقيقی و حقوقی اقدام كنند و در نامه ای همراه با مستندات تحويل كميته صدور مجوز حرفه ای مستقر در سازمان ليگ دهند.


گفتنی است،پاسخ و مستندات دریافتی از سوی باشگاه ها در مهلت فوق (٢٧شهريور ماه)، در قالب یک گزارش به كنفدراسيون فوتبال آسيا ارسال خواهد شد .


لازم به ذکر است، مسئوليت مدارک ارسالی و همچنین عدم ارسال پاسخ و مستندات، صرفا بر عهده باشگاه های مربوطه است و هیچ مسئولیتی تحت هیچ عنوانی بر عهده فدراسیون فوتبال نخواهد بود.

انتهای پیام/

زمان ارسال مدارک باشگاه ها به AFC

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار