تشخیص ژنتیک قبل از تولد در مرکز ناباروری خصوصی همدان

رئيس بخش واحد ناباروري بيمارستان فاطميه همدان از تشخیص ژنتیک قبل از تولد در مرکز ناباروری خصوصی همدان خبر داد.

تشخیص ژنتیک قبل از تولد در مرکز ناباروری خصوصی همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ فریمانی، رئيس بخش واحد ناباروري بيمارستان فاطميه همدان با اشاره به مراجعه سایر استان‌ها به مرکز ناباروری فاطمیه همدان، اظهار کرد: اکنون که در بخش خصوصی و دولتی در زمینه درمان ناباروری فعالیت داریم و از استانهای مجاور نظیر گلستان، کردستان، کرمانشاه، استان مرکزی بیمار پذیرش می‌کنیم.

 وی با بیان اینکه برخی از بیماران با وجود اینکه در شهر خود مرکز ناباروری وجود دارد اما به همدان مراجعه می‌کنند، گفت: در استان گیلان، مرکزی و تهران مراکز ناباروری وجود دارد اما برخی بیماران به لحاظ خاطره خوشی که از همدان داشته‌اند به مرکز ما مراجعه می‌کنند.

رئیس بخش واحد ناباروری بیمارستان فاطمیه همدان با اشاره به اینکه حتی از استان خوزستان و کردستان عراق بیمارانی به مرکز ناباروری همدان مراجعه می‌کنند، افزود: با امیدی که از سوی این بیماران به گرفتن نتیجه خوب در همدان است امیدواریم ما نیز خدمات خوبی به آنها ارائه دهیم.

 وی از اقدامات جدیدی در راستای درمان ناباروری در همدان خبر داد و افزود: فعلا باید اقدامات به نتایج قابل توجهی برسد تا بتوان اطلاع‌رسانی کرد.

 دکتر مرضیه فریمانی خاطرنشان کرد: در مرکز ناباروری همدان امکان فریز تخمک و جنین وجود دارد و این امکان به افرادی که به بیماری‌هایی مبتلا شده و ممکن است در اثر مصرف دارو باروری خود را از دست بدهند، کمک خواهد کرد.

وی ادامه داد: در بیماری‌هایی نظیر سرطان از داروهای شیمی درمانی استفاده می‌شود که قابلیت باروری فرد را در معرض مخاطره قرار می‌دهد، افراد می‌توانند در این صورت برای فرزندآوری از روش فریز جنین استفاده کنند.

رئیس بخش واحد ناباروری بیمارستان فاطمیه همدان با بیان اینکه روش فریز به کسانی که فعلا قصد بارداری ندارند و یا دخترانی که ازدواج نکرده‌اند این امکان را می‌دهد که باروری خود را حفظ کنند، گفت: در روش فریز بافت تخمدان و سلول‌های تخمک آنها گرفته و فریز می‌شود تا در سالهای آتی مورد استفاده قرار گیرد.

  وی با بیان اینکه مرکزی خصوصی برای این منظور در آستانه راه‌اندازی است، خاطرنشان کرد: قبلا مرکز ناباروری بیمارستان فاطمیه وجود داشت اما اینکه مرکز ناباروری خصوصی اینکه بتواند تشخیص ژنتیک قبل از تولد را داشته باشد وجود نداشته و این نقطه قوتی برای مرکز خصوصی همدان است.

انتهای پیام/ ش

مرکز ناباروری خصوصی همدان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.