لطیفی: جایگزین منصوریان باید یک مربی با کیفیت کروات باشد/ متاسفم برای فوتبالی که در آن به راحتی تهمت می زنند

سرمربی تیم اکسین البرز گفت: باید یک مربی با کیفیت کروات به استقلال بیاید و جایگزین علیرضا منصوریان شود.

علی لطیفی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص نتایج ضعیف تیم استقلال در لیگ هفدهم بیان کرد: از ابتدای حضور علیرضا منصوریان در نیمکت استقلال اعتقاد داشتم که مربیگری در این تیم برای او زود است، اگر در دیدار روز گذشته استقلال برابر پارس جنوبی جم سید حسین حسینی دروازه بان آبی پوشان حضور نداشت به احتمال زیاد شاگردان منصوریان با اختلاف گل زیاد مغلوب حریف می شدند.

او افزود: در شرایط کنونی هیچ یک از مربیان داخلی نمی توانند استقلال را نجات دهند بنابراین باید یک مربی با کیفیت خارجی جایگزین منصوریان شود و به نظر من به دلیل اینکه فرهنگ کشور کرواسی به فرهنگ ما نزدیک است، خوب است که هدایت استقلال به یک مربی کروات سپرده شود.

 پیشکسوت باشگاه استقلال ادامه داد: البته فوتبال آلمان نیز از مربیان با دانش و خوبی برخوردار است اما به علت نبود هماهنگی سبک فوتبال ایران و آلمان، مربی آلمانی به کار فوتبال ما نمی آید، امیدوارم در آینده ای نزدیک اتفاقات خوبی در استقلال بیافتد.

سرمربی تیم دسته اولی اکسین البرز در مورد آخرین وضعیت تیمش گفت: خدا را شکر پس از پیروزی برابر سایپا در جام حذفی و همچنین برد برابر تیم راه آهن در هفته چهارم لیگ دسته یک، اکسین البرز در شرایط خوبی به سر می برد و به دنبال آن هستیم تا با پیروزی برابر تیم برق جدید شیراز جایگاه تیم مان را در جدول رده بندی ارتقا دهیم.

او با تکذیب شایعات پیرامون استفاده از جادوگر در تیم اکسین البرز عنوان کرد: من در طول حضورم در نیمکت اکسین البرز تاکنون جادوگری را از نزدیک ندیده ام و تیم ما به هیچ عنوان با چنین افرادی ارتباط ندارد. برای این فوتبال متاسف هستم که در آن به راحتی تهمت می زنند. این شایعات را برخی افراد که می خواهند جایگاه تیم اکسین را زیر سوال ببرند به وجود آوردند و  امیدوارم خداوند آنان را هدایت کند.

انتهای پیام/

اظهارات لطیفی در مورد وضعیت تیم استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
kh
۱۳:۱۲ ۲۵ شهريور ۱۳۹۶
باید یک مربی با کیفیت کروات به استقلال بیاید
حالا چرا کروات چون برانکو کروات است
خدا بگم چیکارت کنه لطیفی با این طرز فکرت
آخرین اخبار