«عروسی خون» به تئاتر باران می‌آید

نمایش «عروسی خون» با ترجمه احمد شاملو در تئاتر باران روی صحنه می‌رود.

«عروسی خون» به تئاتر باران می‌آیدبه گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی نمایش «عروسی خون»؛ این نمایش با ترجمه احمد شاملو به کارگردانی مسعود نورمحمدیان در تئاتر باران روی صحنه می‌رود.

این نمایش محصول کارگاه بازیگری تا اجرا است که توسط آموزشگاه هنرهای نمایشی باران برگزار شده است و بازیگران این نمایش هنرجویان این دوره هستند.

لازم به ذکر است که پیش فروش بلیت‌های سه روز نخست نمایش «عروسی خون»، نوشته فدریکو گارسیا لورکا و کارگردانی مسعود نورمحمدیان  آغاز شده است.

ستاره اسکندری بازیگر سینما و تئاتر علاوه بر مشاور کارگردان، تهیه‌کنندگی این اثر را نیز به عهده دارد و کمپانی تئاتر باران نیز مجری طرح این پروژه است و کمپانی تئاتر باران نیز مجری طرح این پروژه است.

هانیه سعیدی، میلاد اسکندری، سوگند منتظر، مارال عبدالهی، عباس سهراب، سپیده ملک‌محمدی، مهدیه اردبیلی، محمود پیری، روژان کیانی، ندا قاسمی، مهدی خدایاری، علی رضاخانی، هدیه فروغ، حسین عماری و آیلار نوشهری بازیگران نمایش «عروسی خون» هستند.

سایر عوامل این اجرا عبارتند از: گروه موسيقی: حسين عماری، نيما مهرزاد، مينا صابری، گريم: پوريا امامی، عكاس: محمود پيری، طراح پوستر و بروشور: فرزان شمس

گفتنی است؛ نمایش «عروسی خون» از 26 شهریور ماه به مدت یک هفته در تئاتر باران واقع در خیابان فلسطین روی صحنه خواهد رفت.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار