رئیس جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان خبر داد

تاسیس مرکز ناباروری و بانک خون بند ناف در زاهدان

رئیس جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان از تاسیس مرکز ناباروری و بانک خون بند ناف در زاهدان خبر داد.

تاسیس مرکز ناباروری و بانک خون بند ناف در زاهدان به گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان  ،منصور تاجری رئیس جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان در نشست صمیمی جهادگران دانشگاهی سیستان و بلوچستان با معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی کشور گفت: جهاددانشگاهی استان تاکنون در زمینه‌های مختلف آموزشی، فرهنگی و پژوهشی به موفقیت‌های فراوانی رسیده که یکی از این موارد کسب رتبه برتر معاونت آموزشی واحد استان در بین معاونت‌های آموزشی سایر واحدهای کشور است.

تاجری با بیان اینکه طرح پرورش ماهی در قفس در استان بزودی آغاز خواهد شد، ادامه داد: راه اندازی و ایجاد کلنیک فوق تخصصی دندانپزشکی جهت کمک به اقشار کم درآمد استان یکی دیگر از خدمات جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان به شمار می رود.

وی از راه اندازی ایستگاه تحقیقاتی شتر، دهکده گیاهان دارویی و مرکز ناباروری در این استان خبر داد و افزود: ایجاد دفاتر بانک خون بند ناف در دو بیمارستان علی بن ابی طالب و تامین اجتماعی زاهدان نیز از عمده خدمات جهاددانشگاهی استان محسوب می شود.

رئیس جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان گفت: آموزش بیش از 7 هزار مربی نهضت سوادآموزی، آموزش هزار نیروی متخصص بومی در بحث گازرسانی، ایجاد مرکز آموزش زبان های بین‌المللی و ... نیز از دیگر خدمات جهاددانشگاهی استان است.

در این دیدار معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی کشور با بیان اینکه امروز جهاددانشگاهی واحد سیستان و بلوچستان به جایگاه خوبی رسیده است، گفت: مباحث توسعه جهاددانشگاهی واحد استان مد نظر است.

دکتر شریفی زاده افزود: جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان با بهره گیری از ظرفیت‌های موجود و توجه به زمینه‌های علمی، آموزشی، فرهنگی و پژوهشی توانسته به جایگاه خوبی برسد.

وی ادامه داد: وجود نیروی انسانی کارآمد در واحد استان در حقیقت سبب پیشرفت واحد استان در زمینه‌های مختلف از جمله آموزشی، فرهنگی، پژوهش، کارآفرینی و اشتغال شده است.

معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی کشور تاکید کرد: مباحث توسعه جهاددانشگاهی واحد سیستان و بلوچستان مد نظر است و برای پیشرفت این واحد در زمینه های مختلف اهتمام و و توجه ویژه ای خواهیم داشت.


انتهای پیام/ع

راه اندازی مرکز ناباروری و بانک خون بند ناف در زاهدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار