تشویق های کَر کننده ترکمنستانی ها در سالن مسابقات جوجیتسو

در سالن رقابتهای جوجیتسو دانش آموزان ترکمنی با لباسهای ورزشی یک دست آبی و پرچم کشورشان به شدت نمایندگان خود را تشویق می کنند.

به گزارش خبرنگار اعزامی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در حالیکه هنوز پنجمین دوره بازی های آسیایی داخل سالن و هنرهای رزمی ب طور رسمی آغاز نشده ولی میزبان با بسیج کردن تمامی نیروهای مردمی به خصوص در سالن هایی که نمایندگان ورزشی ترکمنستانی حضور دارند جو سنگینی در مبارزه های برای حریفان ایجاد کرده و نمی خواهد هیچ یک از نمایندگانش با حمایت تماشاگران و امتیاز میزبانی دست خالی از سالن خارج شوند.

در سالن رقابت های جوجیتسو دانش آموزان ترکمنی با لباسهای ورزشی یک دست آبی و پرچم کشورشان بشدت نمایندگان خود را تشویق می کنند و چند طبل زن حرفه ای در گوشه سالن آنها را در این تشویق های شدید جهت تضعیف روحیه حریفان ترکمنی کمک می کنند.

حتی در بخشی از سالن بانوان ترکمنی با لباسهای یکدست محلی به تشویق ورزشکاران ترکمنی مشغول هستند و تا اینجای کار اکثر رقابت هایی که یک طرفش نماینده ترکمنی بود این دست ورزشکاران ترکمن بود که بالا می رفت.در حال حاضر در سالن مسابقات جوجیتسو جا برای نشستن نبوده و رقابت ها بر روی 3 تاتامی در حال برگزاری است.

میزبان در این بازیها بر روی مدال های رزمی جهت ارتقا رنکینگ خود حساب ویژه ای باز کرده است.

انتهای پیام/

حمایت هواداران ترکمنی از ملی پوشان کشورشان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.