تشکیل ستاد بزرگداشت سالگرد چهارمین شهید محراب در کرمانشاه

فرماندار کرمانشاه از تشکیل ستاد بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد شهادت شهید اشرفی اصفهانی در کرمانشاه خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه در این نشست ضمن گرامیداشت یاد شهدای انقلاب، دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و آرزوی طول عمر برای مقام معظم رهبری، از تشکیل ستاد بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد شهادت آیت‌الله اشرفی اصفهانی در کرمانشاه خبر داد.
وی با اشاره به آیاتی در خصوص شهید و شهادت افزود: قطعا گرامی داشت یاد و خاطره علما و شهدا برای جامعه ما برکت می‌آورد و یاد شهدایی، چون اشرفی اصفهانی باعث می‌شود تا جوانان بهتر در راه اسلام و قرآن قدم بردارند.
رنجبر تاکید کرد: برای اینکه این ارزش‌ها در جامعه ما پایدار بمانند و حاکمیت قرآنی و اسلام عزیز را داشته باشیم باید یاد این شهدا و علما را گرامی بداریم و حفظ کنیم.
فرماندار کرمانشاه افزود: باید یاد شهدایی، چون اشرفی اصفهانی و شهدای محراب را برای حفظ روحیه ارزش مداری در جامعه، گرامی بداریم.
وی وجود شهید اشرفی اصفهانی در کرمانشاه را از برکات استان برشمرد و یادآور شد: این شهید لباس رزم می‌پوشید و در کنار رزمندگان بود و در کنار رزمندگان و سپاه پاسداران بود.
رنجبر به ویژگی‌های اخلاقی این شهید نیز اشاره کرد و افزود: این شهید با مردم یگانگی داشت و سرشار از اخلاق و رحمت و مهربانی در میان مردم بود و مظلومانه نیز به شهادت رسید.
وی اشاره‌ای به برنامه‌های سالگرد بزرگداشت شهید اشرفی اصفهانی داشت و گفت: امسال برای سی و پنجمین سالگرد شهادت شهید اشرفی اصفهانی برنامه‌های متنوع و مختلفی تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/پ

 

برگزاری مراسم بزرگداشت چهارمین شهید مدافع حرم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار